همه آخرین اخبار دیجیتال و موضوعات داغ؟

ما شما را با جدیدترین در Catching آشنا می کنیم کروم در حال تماشا است گوگل کروم در قلمرو سرمایه‌داری نظارتی (اینجا به زبان فرانسوی)، به‌طور خودکار یک شناسه ایجاد می‌کند که کاربران هر وب‌سایتی را با یک سرویس Google شخص ثالث – از جمله Google Ads، YouTube و Google Analytics – ردیابی می‌کند. علیرغم … ادامه

مجموعه Analytics: اخبار مارس 2020

توسعه ادامه دارد: Explorer، Data Query 3 و ویژگی های جدید در حقوق دسترسی. Explorer: دیدگاه های سفارشی خود را به اشتراک بگذارید در چند ماه گذشته، شما می توانید تجزیه و تحلیل ها را در قالب “نماها” پیکربندی و ذخیره کنید محقق. این یک صرفه جویی در زمان برای کسانی است که به طور … ادامه

تجزیه و تحلیل باعث رشد از آزمایشی به شخصی سازی می شود

L'Équipe به عنوان پیشروترین روزنامه ورزشی ملی فرانسه، یک پیشنهاد دیجیتال جامع دارد که روزانه 2.8 میلیون کاربر (شامل 1.2 میلیون کاربر برنامه) و 1.5 میلیارد بازدید از صفحه را در ماه جذب می کند. با تشکر مصمم داده محور رویکردی که توسط برند ورزشی اتخاذ شد و با یک تیم دیجیتالی که طیف گسترده‌ای … ادامه

4 KPI اصلی برای تجزیه و تحلیل محتوای صوتی/تصویری شما

ناگفته نماند که مصرف محتوای صوتی و تصویری در چند سال گذشته افزایش یافته و دموکراتیک تر شده است. با این حال، تغییر اصلی در رفتار و افزایش استفاده از این محتوا است – نه تنها از نظر قالب، بلکه از نظر تحرک، مخاطب، پلتفرم‌ها، زمان تماشا و علایق و غیره. بررسی‌ها نشان می‌دهد که … ادامه

مزایای یک رویکرد حفظ حریم خصوصی

هرچه مصرف کنندگان به یک برند بیشتر اعتماد کنند، ارزش ذاتی آن را بیشتر می کنند. همانطور که دنیای دیجیتال به یک اقتصاد اعتماد تبدیل می شود، ارزشمندترین دارایی یک شرکت اعتماد مشتریان به تعهد و توانایی آن برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین است. حباب اعتماد اینترنتی در سال 2018 با رسوایی کمبریج آنالیتیکا … ادامه

مجموعه Analytics: ویژگی های جدید برای آوریل 2020

از جمله ویژگی های جدید این ماه، درخواست داده 3 به دنده بالاتر تغییر می کند و AT Connect با مرکز ادغام جدید خود، آن را به سطح دیگری می برد. درخواست داده 3 چند ویژگی اصلی به ابزار استخراج داده شما اضافه شده است (اگر هنوز از حساب کاربری شما قابل مشاهده نیستند، لطفا … ادامه

اثرات و چالش ها برای LeMonde.fr

بحران سلامت کنونی ما را در موقعیت منحصر به فردی قرار داده است و بر تمام فعالیت های تحلیلی ما تأثیر گذاشته است. تعدادی از مشتریان ما به اندازه کافی مهربان بودند تا تجربیات خود را با هم به اشتراک بگذارند و به تأثیر همه گیری، استراتژی های مقابله ای خود و چشم انداز پایان … ادامه

2 سال پس از GDPR – چرا تجزیه و تحلیل مبتنی بر حریم خصوصی برای به حداکثر رساندن ارزش کسب و کار شما کلیدی است

همانطور که مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) در 25 اتحادیه اروپا معرفی شدهفتم می 2018، به معیار جهانی برای حفاظت از داده های آنلاین تبدیل شده است. با این حال، در چشم انداز حریم خصوصی که به سرعت در حال تغییر است، رعایت صرف کافی نیست. همانطور که اکوسیستم آنلاین به سمت اقتصاد … ادامه

آخرین اخبار و سایر نکات دیجیتال را مرور کنید

ما شما را با جدیدترین های Catching Up آشنا می کنیم. افزایش ارزش تجزیه و تحلیل مبتنی بر حریم خصوصی در سالگرد دو سالگی GDPR، بسیاری منتظرند تا این مقررات واقعاً خود را نشان دهد و اجرای طولانی مدت انتظارش را علیه غول‌های فناوری آغاز کند. صرف نظر از این، جنبش جهانی حفظ حریم خصوصی … ادامه

Less is more: 6 مزیت کمینه سازی داده در 6 تصویر

چند ماه پیش، ماتیو یورنز یک مورد قوی برای نیاز به یک اکولوژی داده مطرح کرد. او استدلال می‌کند که بخش داده‌ها از اشتباهات مشابه صنایع غذایی رنج می‌برد و این می‌تواند منجر به چاقی اطلاعاتی و داده‌های سمی شود. رویکرد «داده‌های بزرگ» امروزی برای جمع‌آوری، ذخیره و انباشت حجم وسیعی از داده‌ها تحت بررسی … ادامه