داشبورد جدید Xero برای بهبود خدمات مشاوره شما


به عنوان یک حسابدار یا حسابدار پر مشغله، می دانیم که شما همیشه زمانی برای بررسی کتاب های هر مشتری برای شناسایی فعالانه مشکلات یا فرصت ها ندارید. به همین دلیل خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که داشبورد جدید بینش مشتری را برای مشاوران آزمایش کرده‌ایم که تصویری فوری از سلامت مالی همه مشتریان Xero Business Edition را در یک مکان به شما ارائه می‌دهد.

بینش مشتری، مرور صفحه را برای شما آسان می کند و به سرعت مشاهده می کنید که مشتریان شما به طور کلی چگونه پیگیری می کنند و کدام یک ممکن است به توجه شما نیاز داشته باشند. اگر چیزی را مشاهده کردید که به نظر می رسد ممکن است نیاز به تجزیه و تحلیل بیشتری داشته باشد، می توانید از داشبورد وارد سازمان فردی مشتری شوید و دست به کار شوید.

داشبورد برای تمام شرکای Xero در سطح جهانی در دسترس خواهد بود و طی چند هفته آینده عرضه خواهد شد. ما اکنون آن را منتشر می کنیم تا بتوانید از تمام ارزشی که در حال حاضر ارائه می دهد لذت ببرید، اما برنامه های بزرگی برای بهبود آن با عملکردهای بیشتر در سال آینده داریم. ما دوست داریم بدانیم چه معیارهایی را می‌خواهید در آینده ببینید – در Xero Product Ideas به ما بگویید.

اسکرین شات داشبورد جدید Xero Client

یک عکس فوری از سلامت مالی مشتریان خود دریافت کنید

ما در حال انتشار اطلاعات مشتری با شاخص های مالی کلیدی برای ماه جاری هستیم و به بهبود داشبورد بر اساس بازخورد شما ادامه خواهیم داد. اولویت بعدی ما (بر اساس آزمایش ما با Xero Insiders) اضافه کردن معیارهای مالی و دوره های زمانی بیشتر است تا ارزش بیشتری از داشبورد خود دریافت کنید. در حال حاضر شما می توانید:

  • نگرانی ها یا فرصت ها را شناسایی کنید: با مشاهده معیارهای مالی کلیدی برای همه مشتریان Xero Business Edition در یک مکان، به سرعت مشتریانی را که نیاز به توجه دارند شناسایی کنید
  • مروری آسان بر شاخص های مالی کلیدی: مشاهده کل موجودی نقدی مشتری (در Xero)، مطالبات، مطالبات پرداختنی، نسبت جاری، درآمد، هزینه ها، سود خالص و صنعت
  • عمیق تر در داده ها غوطه ور شوید: مرتب سازی کنید، فیلتر کنید، بررسی کنید و به طور موثر با داده های مشتری خود کار کنید، همه در Xero
  • به اعداد اعتماد کنید: مشاهده وضعیت تطبیق‌های بانکی مشتریان خود، از جمله تاریخ، ارزش و تعداد موارد تطبیق‌نشده
  • بهبود مکالمات مشتری: از Xero Analytics در مکالمات با مشتریان استفاده کنید تا بتوانند معیارهای کسب و کار را خودشان نظارت و پیگیری کنند

از Xero برای گسترش خدمات مشاوره خود استفاده کنید

ما می دانیم که بسیاری از مشاوران می خواهند خدمات مشاوره ای خود را گسترش دهند، اما با زمان، اعتماد به نفس و توانایی درگیر کردن مشتریان مبارزه می کنند. Client Insights نه تنها داده‌هایی را که برای شروع آن مکالمات نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه به کسانی که تجربه مشاوره کمتری دارند، اعتماد به نفس لازم را می‌دهد تا از ساعت قابل پرداخت فراتر بروند تا بتوانید مشاوره را در تمرین خود افزایش دهید.

از آنجایی که مشاوره به یک سرویس اصلی برای همه مشاغل کوچک تبدیل شده است، امیدواریم این ابزار زمان شما را برای تمرکز بر کارهای با ارزش آزاد کند و به شما اعتماد به نفس بدهد تا خدمات مشاوره خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. من شما را تشویق می‌کنم وارد شوید و اطلاعات بینش مشتری را امتحان کنید – ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم چه فکر می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید