تحلیل جعلی 1: “وقتی برای تحلیل ندارم”


به خوبی شناخته شده است که از هر 10 بازدید از تجارت الکترونیک، 9 مورد بدون ایجاد بازگشت سرمایه، منجر به هزینه های کسب می شود. اگر متوجه شدید که برای افزایش درآمد خود مبالغ روزافزونی را برای به دست آوردن ترافیک هزینه می کنید، اساساً وقت، انرژی و پول خود را تلف می کنید. قبل از اینکه برای جذب مشتریان جدید هزینه کنید، مهم است که عملکرد فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید.

راهنمای تجارت الکترونیک AT Internet راهنمای ضروری شماست – توضیح می‌دهد که چگونه بینش‌هایی که از تجزیه و تحلیل وب دریافت می‌کنید می‌تواند به شکل دادن به تجربه خرید عالی کمک کند:

  • تجارت، قیف های فروش و وفاداری مشتری خود را به طور قابل توجهی بهبود دهید
  • نحوه بهینه سازی کاتالوگ محصولات را با ارائه یک پیشنهاد جذاب و مرتبط به بازدیدکننده بیابید و بازدیدکنندگان را از طریق برگه محصول جذب کنید و آنها را تشویق کنید که محصول شما را در سبد خرید قرار دهند.
  • یک قیف خرید موثر ارائه دهید و خریدار بالقوه را به سمت تبدیل راهنمایی کنید – و با نظارت بر تعاملات با نام تجاری خود، نرخ خرید مجدد را افزایش دهید تا وفاداری مشتری ایجاد شود.

تمام نکات و توصیه های تجارت الکترونیک ما را در سری مقالات تجارت الکترونیک ما دریافت کنید، و فراموش نکنید که راهنمای رایگان ما را دانلود کنید:

بنر تجارت الکترونیک-دیجیتال-تحلیل

در مجموعه‌ای از وبلاگ‌های همراه وبینار تجارت الکترونیک AT Internet (به زبان انگلیسی) با مشارکت متخصص صنعت Benoît Gaillat، ما به بررسی نقاط درد مشترک شرکت‌ها در مواجهه با رقابت سریع و در حال گسترش بازار می‌پردازیم. بخش 1 به یک مشکل رایج برای بازاریابان الکترونیکی امروز می پردازد – “وقت تحلیل ندارم…”

برای مطالعه مقالات زیر لطفا روی زیر کلیک کنید:

تحلیل نادرست 2: “من همه چیز را در جذب ترافیک سرمایه گذاری می کنم”
تجزیه و تحلیل غلط 3: “من تمام گزارش های خود را در اکسل انجام می دهم!”

کنار گذاشتن تجزیه و تحلیل ها هنگام اجرای یک سایت تجارت الکترونیک مانند رانندگی در بزرگراه با سرعت بالا در حالی که چشم بسته است. اگر نتوانید چیزی را پیش بینی کنید یا ببینید به کجا می روید، خوب پیش نمی رود. اگر خودرویی را بدون داشبورد رانندگی کنید، همین امر صدق می کند – ممکن است تصادف کنید، اما با جریمه، از دست دادن امتیاز و آسیب مواجه خواهید شد.

اجرای سایت خود بدون نشانگر شما را در معرض خطر بزرگی قرار می دهد، زیرا نمی توانید محبوب ترین محصولات خود و محصولاتی را که در حال از دست دادن سرعت خود هستند درک کنید. همچنین غیرممکن است که بدانید صفحات مهم شما (سبدهای خرید، فرآیندهای خرید و غیره) به درستی کار می کنند و غیره.

بازار تجارت الکترونیک مملو از راه حل هایی است که به شرکت ها کمک می کند تا استراتژی و کارایی خود را بهینه کنند. با این حال، اکثریت صرفا وقت خالی یا بودجه لازم برای جستجوی راه حل های بهینه سازی را ندارند. وقتی به دنبال راه هایی برای تقویت تجارت الکترونیک خود هستید، بسیار مهم است که تصمیم گیری شما بر اساس بینش های تحلیلی دقیق و قابل اعتماد باشد. تجزیه و تحلیل و اندازه گیری کلیدهای داده محور شدن هستند.

نکات مهم برای بازاریابان الکترونیکی پرمشغله

اگر زمان نگرانی اصلی است، بهترین راه برای شروع بهینه سازی ایمیل مارکتینگ این است که تا حد امکان با دقت شروع کنید.

اولین قدم این است که سوالات درستی از خود بپرسید:

  • چرا سایت من؟
  • مدل اقتصادی من چیست؟

در مرحله بعد، باید مرتبط ترین KPI ها را برای عملکرد صحیح سایت خود تعریف کنید.

  • گردش مالی دقیق سالانه من چقدر است؟
  • میانگین سبد چقدر است؟
  • چند اکانت ساخته شده است؟
  • میانگین نرخ تبدیل چقدر است؟
  • در مورد تعداد سرنخ ها چطور؟

هنگامی که KPIهای عملی خود را تعریف کردید، مهم است که نحوه اشتراک گذاری اطلاعات را در قالب مناسب، در زمان مناسب، با افراد مناسب ترسیم کنید.

منابع می تواند شامل ایمیل روزانه، داشبورد در فضاهای باز و داشبورد برای پروفایل های خاص باشد. در میان بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای تجارت الکترونیک (CMS) موجود در بازار، تعدادی از بازیکنان برجسته هستند که ویرایشگرهای فروشگاهی ساده، مقرون به صرفه و قدرتمندی را به شما ارائه می دهند.

هنگامی که فروشگاه شما آماده شد، می‌توانید با استفاده از افزونه‌ها، افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی در زمان خود صرفه‌جویی کنید که به شما امکان می‌دهد یک راه‌حل تحلیلی را با چند کلیک، حتی بدون مهارت‌های فنی، ادغام کنید.

تجزیه و تحلیل های روی صفحه اینترنت AT و همچنین افزودنی های CMS، PrestaShop و Magento کاربرپسندترین و آسان ترین راه حل های موجود در بازار هستند. آنها پلاگین های OOTB آماده و با نصب سریعی هستند که یکپارچه سازی یکپارچه با یک کلیک را ارائه می دهند.

پس از پیاده‌سازی، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام صفحه محصول را بهبود ببخشید یا روی آن سرمایه‌گذاری کنید – به عنوان مثال، برای خرید یا سبد خرید و غیره، و همچنین برای پیگیری مشتریان بالقوه خود. همه چیز در راه حل ساخته شده است.

غرق در داده ها هستید؟

اگر غرق در داده های بیش از حد هستید، نگران نباشید – علم داده های پیشرفته جواب را می دهد! در AT Internet، پروژه های علم داده ما دو هدف اصلی دارند:

  • استخراج بینش ارزشمند از داده ها (در مقابل تجسم اطلاعات ساده)
  • این اطلاعات را به صورت خودکار و یکپارچه در راه حل ادغام کنید

هدف ما کاهش زمانی است که برای انجام وظایف داده کاوی صرف می کنید و به شما امکان می دهیم بر روی وظایف با ارزش بالاتر تمرکز کنید.

اگر گم شده اید، اجازه دهید کارشناسان داده به شما کمک کنند – ما می توانیم به شما نشان دهیم که چگونه تمام کارهای سخت و کم ارزش را از معادله خارج کنید و زمان بیشتری برای افزایش عملکرد سایت خود آزاد کنید.

به وبینار تجارت الکترونیک AT Internet بپیوندید تا دریابید که چگونه می توانید تجارت الکترونیکی خود را بهینه کنید، چشم بند را بردارید و سایت خود را در مسیر سریع قرار دهید.

Webinar_Fake Analytics_ اجازه ندهید تصورات غلط رایج در تجارت الکترونیکی_تصویری شما ایجاد شود

دیدگاهتان را بنویسید