پیشرفت: فایرفاکس اژدر، هزینه های کیفیت پایین، گوگل در مقابل اخبار فرانسوی، پیتزاهای گزارش اقلیت


ما شما را با جدیدترین در Catching آشنا می کنیم

اژدر فایرفاکس ناشران آلمانی را غرق کرد

ناشران در آلمان از زمان عرضه آخرین به روز رسانی ضد ردیابی موزیلا فایرفاکس در چند هفته پیش، شاهد کاهش شدید درآمد تبلیغات برنامه ای بوده اند. در کشوری که به طور سنتی فایرفاکس را به دلیل رویکرد غیرانتفاعی خود برای محافظت از داده‌های شخصی ترجیح می‌دهد، این به عنوان میخ دیگری در تابوت برای هدف‌گیری مبتنی بر کوکی تلقی می‌شود. با توجه به ایندکس اکسچنج، میانگین نرخ های پیشنهادی (هر چند وقت یکبار خریداران برای یک قطعه از موجودی پیشنهاد قیمت انتخاب می کنند) در فایرفاکس در آلمان تقریباً 40 درصد کاهش یافته است و ضررهای بیشتری در آینده پیش بینی می شود. خطر این است که ناشران به گوگل، فیس‌بوک و ورود به سیستم جهانی روی بیاورند، که تسلط غول‌های فناوری را در بازار آلمان تقویت می‌کند و پیامدهای جدی برای حفظ حریم خصوصی داده‌ها دارد.

چشم انداز در حال تغییر تجزیه و تحلیل دیجیتال

در دنیای پیچیده تجزیه و تحلیل وب، هرگز زمان هیجان انگیزتری برای تحلیلگران یا سازمان هایی که آنها را استخدام می کنند وجود نداشته است. علاوه بر ویژگی هایی مانند درک جنبه های فنی جمع آوری داده ها، استراتژی های بازاریابی و ارتباطات موثر، تحلیلگران بالقوه به طور فزاینده ای نیاز به داشتن مجموعه مهارت های پیشرفته تری دارند. پلتفرم‌های BI (Tableau، Power BI، Qlik، Domo و غیره) اکنون برای نوار ابزارشان ضروری هستند، و همچنین توانایی برنامه‌نویسی با داده‌ها با استفاده از Python یا R (یادگیری ماشین و علم داده) بدون اینکه ما درک دقیقی از آمار را فراموش کنیم. .

به طور طبیعی، همچنین مهم است که پیشرفته‌ترین شرکت‌های تحلیلی را هدف قرار دهید که ابزارهایی طراحی شده برای استفاده همه و همه جا دارند. علیرغم اشتهای روزافزون تحلیلگران برای ابزارهای پیشرفته، چالش این است که دسترسی آسان به داده هایی را فراهم کنیم که بتوانند بلافاصله توسط کاربران تجاری که فاقد مهارت های تحلیلی خاص هستند، استفاده کنند. خوشبختانه چنین ابزاری وجود دارد…

هزینه داده های بی کیفیت

با توجه به اینکه 97٪ از شرکت ها متعهد به تبدیل داده های بازاریابی خود به بینش هستند، داده های با کیفیت به یک دارایی بسیار ارزشمند تبدیل شده است. در واقع، بیش از نیمی از آنها به طور فعال از داده ها برای درک نیازهای مشتری، یافتن مشتریان جدید و مهمتر از همه، افزایش ارزش آنها استفاده می کنند. بنابراین پیامدهای مالی حل و فصل داده های با کیفیت پایین چیست؟ بر اساس یک نظرسنجی، 83 درصد از شرکت های آمریکایی بر این باورند که درآمد آنها تحت تأثیر داده های نادرست و ناقص در مورد مشتریان یا مشتریان بالقوه منفی است. هزینه ها می تواند شامل منابع تلف شده، بهره وری از دست رفته و هزینه های ارتباطی قابل توجه باشد. با این حال، این امکان وجود دارد که با اجرای یک سری بهبودهای عملی در استراتژی مدیریت داده خود، وضعیت را تغییر دهید.

گوگل در مقابل اخبار فرانسوی

گوگل علیرغم الزامات قانونی اتحادیه اروپا (مقاله در اینجا به زبان فرانسوی) از پرداخت برای قطعات خبری فرانسوی خودداری می کند. این غول جستجو اعلام کرده است که هیچ هزینه ای به سازمان های خبری فرانسوی برای امتیاز لینک دادن به مقالات آنها پرداخت نخواهد کرد. گوگل بر این باور است که نسخه فرانسوی قانون به آنها اجازه می دهد عنوان مقاله را در نتیجه جستجو بگنجانند، اما نه “قطعه” ای که اغلب در زیر عنوان ظاهر می شود. بنابراین برای رعایت، قطعه زیر پیوندهای سایت‌های خبری فرانسوی و همچنین تصاویر کوچکی که گاهی در کنار نتایج اخبار ظاهر می‌شوند را حذف می‌کند. با این حال، ناشران فرانسوی بر این باورند که گوگل با نمایش رایگان قطعات محتوا به هزینه آنها سود می برد و باعث می شود سالانه بیش از 250 میلیون یورو ضرر کنند.

در حالی که غول‌های فناوری به فشار دادن رسانه‌های دیجیتال ادامه می‌دهند، گوگل سیگنال واضحی ارسال می‌کند که قصد ندارد به ناشران اخبار برای پیوند به محتوای آنها پول بپردازد. اسپانیا در واقع سعی کرد گوگل را مجبور کند که به ناشران پول بدهد تا قطعاتی از مقالات خبری آنها را بگیرند، اما پس از خروج کامل Google News از کشور، این کار نتیجه معکوس داد. تا کنون، فرانسه تنها کشور اتحادیه اروپا است که اصلاحات گسترده کپی رایت را در منطقه اجرا کرده است که در اوایل سال جاری تصویب شد – برای تلاش برای حفظ آزادی مطبوعات اروپا.

مشاوره رضایت GDPR

CNIL در یک تغییر جدید در GDPR فرانسه، مشاوره ای را در مورد چگونگی کسب رضایت کاربران اینترنتی توسط شرکت ها راه اندازی کرده است (مقاله به زبان فرانسوی). در ماه جولای، آنها دستورالعمل‌های جدیدی را برای جمع‌آوری رضایت کاربران اینترنتی اعلام کردند – به‌ویژه رضایت برای سپرده‌گذاری کوکی‌ها، که بیش از یک سال پس از اجرای GDPR برای بازیگران بازار بسیار نامشخص است. اگرچه این اعلامیه با بررسی‌های متفاوتی به‌ویژه از سوی برخی انجمن‌های مصرف‌کننده دریافت شد، اما نشان‌دهنده تمایل CNIL برای پیشبرد بیشتر در توصیه‌های خود برای ارائه چارچوب دقیق‌تر، قابل اعتمادتر و ملموس‌تر GDPR به اپراتورها است.

به موازات آن، انجمن های مختلف ارتباطات دیجیتال و بازاریابی فرانسوی، از جمله GESTE، به طور قانونی از CNIL خواسته اند که دامنه مشاوره را فراتر از رضایت کوکی به حوزه جستجوی تجاری گسترش دهد. این ترس گسترده وجود دارد که فعالیت های بازاریابی و تبلیغات به طور کامل تضعیف شود و بازیگران کوچکتر از نظر اقتصادی به نفع بازیگران بین المللی مسلط در این بخش از بین بروند.

توسعه اقتصادی مسئولانه در رابطه با حفاظت از داده های شخصی یک موضوع داغ در حال حاضر است.

یادگیری عمیق در بشقاب شما!

یک برنامه کاملاً جدید در بازار وجود دارد که به شما امکان می دهد همه چیزهایی را که می خورید ثبت کنید تا رژیم غذایی سالم تری داشته باشید. Foodvisor به کاربران این امکان را می دهد که از بشقاب خود عکس بگیرند و فوراً لیست کاملی از حقایق تغذیه را دریافت کنند، همچنین اهدافی را تعیین کرده و پیشرفت رژیم غذایی را در طول زمان پیگیری کنند. یادگیری ماشینی پیشرفته با زندگی سالم ملاقات می کند!

دومینو به هوش مصنوعی می‌رود

پیتزاهای زنجیره‌ای جهانی Domino's گزارش کامل اقلیت را با DOM Pizza Checker جدید مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرده است. علاوه بر بررسی کیفیت پیتزا، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای هم‌ترازی بهتر فروشگاه‌ها در سراسر جهان و حتی نمایش نتایج بازرسی پیتزا در یک فید زنده طراحی شده‌اند. البته ادعاهایی مبنی بر اینکه DOM در واقع یک فناوری نظارتی جدید پیچیده است، کاملاً بی اساس است…

IA_Right-pizza_Dominos-min

دفعه بعد در اینترنت می بینمت!

اعتبار: پیتزا دومینو

دیدگاهتان را بنویسید