ارتباط بیش از حد، راه حلی که نیازهای مشتریان را در شخصی سازی برآورده می کند


طبق یک مطالعه توسط Accenture (در اینجا به زبان فرانسوی موجود است)، 44٪ از مصرف کنندگان فرانسوی در سال 2017 به رقبا روی آوردند زیرا تجربه خرید آنها به اندازه کافی شخصی نبود – و 66٪ از آنها بیشتر احتمال دارد از شرکت هایی خریداری کنند که تجربه کاربر را شخصی می کنند. بر اساس مکان، تعاملات گذشته یا ترجیحات). این تقاضا برای شخصی سازی بیش از حد، همراه با کاربران بسیار بی ثبات اینترنت، بازاریابی دیجیتال را به عصر ارتباط بیش از حد. وفاداری مصرف کننده به یک برند تقریباً منسوخ شده است. خریداران آنلاین به طور فزاینده ای از بهترین فرصت استفاده می کنند، بدون توجه به اینکه از کجا آمده است – و از شرکت ها انتظار دارند که دقیقاً آنچه را که نیاز دارند، با قیمت مناسب و در زمان مناسب به آنها ارائه دهند. پس چگونه شرکت ها به این معمای مدرن نزدیک می شوند؟ خوش آمدید به فوق العاده مرتبط… و موثرترین راه برای به دست آوردن آن جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های تحلیلی با کیفیت بی عیب و نقص است.

در عمل…

ما به تجربه دیده ایم که بسیاری از شرکت ها هنوز سال های نوری با درک مقیاس تغییرات مدرن در بازاریابی آنلاین فاصله دارند. کاربران اینترنت اغلب در معرض تبلیغات محصولی هستند که قبلاً خریداری کرده‌اند و قیمت آن به مرور زمان کاهش می‌یابد. این نوع اختلاف باعث بی اعتمادی مشتری می شود و اغلب ناشی از فقدان کیفیت داده است که اعتماد برند را از بین می برد و به کسب و کار آنها لطمه می زند.

همه چیز در مورد اعتماد است

از منظر عملی، برای بازاریابان، بازگرداندن ارتباط در هر اقدام، کمپین و رابطه ای است که با مصرف کننده ایجاد می کنند. چالش افزایش سطح اعتماد به برند در طول زمان است. فقط داده های کیفی (دقیق، کامل، تمیز، به موقع، سازگار و سازگار) می تواند اطمینان حاصل کند که خطاها به حداقل می رسد در طول استفاده از آن (چیزی به نام خطر صفر وجود ندارد).

به طرز متناقضی، 47 درصد فرانسوی‌ها نگران هستند که سرویس‌های دیجیتال جدید اطلاعات زیادی در مورد آنها و خانواده‌شان داشته باشند… 82 درصد همچنین می‌گویند که حفاظت از حریم خصوصی اطلاعات شخصی برای شرکت‌ها بسیار مهم است.

علاوه بر شخصی سازی پیشرفته، شفافیت و اخلاق شرکتی نیز به سلاح متقاعدسازی و در نتیجه شرط لازم برای بازگرداندن اعتماد تبدیل می شود.

تجزیه و تحلیل بیش از حد مرتبط

به عنوان مثال، چه چیزی را می توان به مشتری آسیب دیده از یک بلای طبیعی ارائه داد؟ یا به کاربری که پروازش با تاخیر قابل توجهی مواجه شد؟ این موقعیت‌ها به درجه بالایی از ارتباط در پاسخی که باید ارائه دهید نیاز دارد. با دانش بسیار پیشرفته از انتظارات مصرف کننده، می توان دقیقاً در زمان مناسب هدف قرار داد. شما می توانید به این هدف دست یابید:

  • به دست آوردن درک کامل از کل اکوسیستم دیجیتال مشتری، نه فقط عملکرد سایت محور آنها، که تمایل دارد در تمام دستگاه های آنلاین آنها جمع شود (فعالیت تلفن همراه اغلب می تواند رفتارهای خاص و اغلب متفاوت را نشان دهد).
  • تشخیص علاقه شدید به محتوای خاص با تجزیه و تحلیل درخواست های کاربر اینترنت در یک موتور یا با مطالعه دفعات بازدید آنها.
  • اندازه گیری عملکرد ضعیف: قرار دادن بازدیدکنندگان در معرض صفحات خطا، پرس و جوهای بدون نتیجه و غیره.
  • شناسایی گرایش ها و رفتار مصرف کننده، بهترین خریداران یا بی ثبات ترین ها.
  • پیش بینی تغییرات ترافیکی تحت تأثیر عوامل خارجی مانند اخبار، آب و هوا و غیره.

یادگیری ماشینی – کلید ارزش

بالغ ترین شرکت ها در حال حاضر از فناوری های تحلیلی پیشرفته استفاده می کنند. آنها از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی و پیش‌بینی ناهنجاری‌ها استفاده می‌کنند یا پروفایل‌های مشتریان را بر اساس پارامترهای مختلف تقسیم‌بندی می‌کنند. سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پیش‌بینی‌کننده و تجویزی یکی از راه‌های رسیدگی به مشکل ارتباط بیش از حد است. اما بدون اطمینان از کیفیت داده ها، همه تلاش ها بیهوده و مهمتر از همه مخاطره آمیز هستند.

گارتنر افزایش تجزیه و تحلیل را به عنوان روند شماره یک و اولویت برای CDOها در سال 2020 ذکر می کند. این ابزارها که با استفاده از الگوریتم ها و مدل های ریاضی ساخته شده اند، باید توصیف و پیش بینی رفتار کاربران اینترنت را ممکن کنند. یکی از کاربردهای یادگیری ماشین برای بهبود کیفیت داده ها، ارائه سرویس تشخیص ناهنجاری خودکار است. ایده این است که روندها در طول زمان و هرگونه نوسانات مشکوک یا غیرعادی در معیارها ثبت شود (انسانها به تنهایی قادر به انجام این کار در مقیاس بزرگ نیستند). این تحلیل ها به توضیح علل احتمالی این ناهنجاری ها کمک می کند.

به عنوان مثال: اگر یک ربات از یک سایت عبور کند و باعث افزایش قابل توجهی در ترافیک شود، یک ناهنجاری در تعداد صفحات مشاهده شده تشخیص داده می شود. با بررسی خودکار مجموعه کاملی از ابعاد مرتبط (منبع، دستگاه، مرورگر و غیره)، می توان یک تحلیل علی انجام داد و نتیجه گرفت که این ناهنجاری ناشی از افزایش غیرعادی ترافیک در ترافیک مستقیم کانادا در کروم 55 است. نسخه این نوع ابزار به شما امکان می دهد تا تجزیه و تحلیل اولیه را ارائه دهید، رفتار را بهتر درک کنید و از قابلیت اطمینان تجزیه و تحلیل خود اطمینان حاصل کنید.

اگر می‌خواهید درباره کیفیت داده‌ها بیشتر بدانید، لطفاً آخرین راهنمای رایگان ما را دانلود کنید:

کیفیت داده در تجزیه و تحلیل دیجیتال به روز شده در سال 2019

دیدگاهتان را بنویسید