ما شما را با جدیدترین های Catching Up آشنا می کنیم.
افزایش ارزش تجزیه و تحلیل مبتنی بر حریم خصوصی
در سالگرد دو سالگی GDPR، بسیاری منتظرند تا این مقررات واقعاً خود را نشان دهد و اجرای طولانی مدت انتظارش را علیه غولهای فناوری آغاز کند. صرف نظر از این، جنبش جهانی حفظ حریم خصوصی به خوبی و واقعاً در راه است و اتخاذ رویکردی مطابق با GDPR و حفظ حریم خصوصی برای جمعآوری دادههای شما مهم شده است. علاوه بر افزایش عملکرد کلی سازمان خود، می توانید ارزش پیشنهاد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. یک استراتژی کلی حفظ حریم خصوصی اخلاقی می تواند به طور قابل توجهی اعتماد برند را در میان مصرف کنندگان افزایش دهد – که منجر به افزایش و هزینه بیشتر برای محصولات و خدمات یک شرکت می شود. کووید یا بدون کووید، وقت آن است که حریم خصوصی داده ها را افزایش دهید و شریک تجزیه و تحلیلی را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید!
برای زنده ماندن و شکوفایی به حداقل برسانید
پس از طوفان حریم خصوصی کمبریج آنالیتیکا و پس از GDPR، اعتماد مصرفکننده به شیوههای جمعآوری دادههای آنلاین به پایینترین حد خود رسیده است. برندها در حال حاضر در رقابتی برای بازسازی روابط مبتنی بر اعتماد هستند و در عین حال اطمینان میدهند که دانش کافی از مشتری را برای برآورده کردن تقاضا برای تجارب شخصیسازی شدهتر جمعآوری میکنند. با تمرکز بر کیفیت دادهها بر کمیت، برندها میتوانند از دادههای منطبق با GDPR برای ایجاد یک چرخه معتبر از اعتماد استفاده کنند و به طور قابل توجهی حفظ کاربر را افزایش دهند. یک رویکرد حداقلی و کاملا شفاف برای جمعآوری دادهها به برندها اجازه میدهد تا CX خود را بهینه کنند، که منجر به افزایش اعتماد مصرفکننده و تمایل به اشتراکگذاری دادههای شخصیشان میشود. اعتماد و پیروی از GDPR هزینه دارد!
'سیرانده شده توسط اوید داده های رسانه ای
در طول این بحران کرونا، تجزیه و تحلیل دادهها تا حد اوردوز بیش از هر زمان دیگری به کار گرفته شده است. در اینجا مروری جامع (به زبان فرانسوی) از دستگاه ها و نوآوری های مورد استفاده رسانه ها در چند ماه اخیر است که توسط Datagif گردآوری شده است. دیتاویز، تصاویر، عکسها، کمیکها، لایو بلادرنگ، موقعیت جغرافیایی، راهنمای داشبورد، بررسی حقایق، خبرنامهها همه به Hyperdrive رفتند.
تجزیه و تحلیل و کووید-19 @لوموند
چند ماه گذشته زمان بیسابقهای برای مصرف اخبار آنلاین بوده است و تجزیه و تحلیل دیجیتال واقعاً در مرکز قرار گرفته است. مقالهای اخیر برای لوموند به نحوه برخورد این گروه رسانهای با افزایش چشمگیر ترافیک مرتبط با کووید – با انفجار در تبدیلها/اشتراکها و افزایش شدید تعداد بازدیدکنندگان پرداخته است. با این حال، یک سوال داغ باقی می ماند – لوموند چگونه به پوشش خبری “عادی” در دنیای پسا کووید باز می گردد. به گفته رئیس بخش تحقیقات دیجیتال، پیر بافت، کلید تجزیه و تحلیل پس از همهگیری در نظارت بر تعامل «مشترکین بلوک» و معرفی سناریوهای تعامل مجدد مؤثر برای دستههای مختلف جستجوگر خواهد بود. حفظ کاربران جدید شامل قرار دادن آنها در معرض مرتبط ترین محتوا از طریق همه کانال های موجود و استفاده حداکثری از ایمیل های هدفمند و غیره است.
و همینطور چی اتفاق می افتد بعدی؟
آیا نمیدانید که آینده همهگیری جهانی چه چیزی ممکن است داشته باشد؟ به دنبال این نباشید… نیکی کیس، توسعهدهنده بازی مستقل و وبلاگنویس کانادایی و مارسل سالات، اپیدمیولوژیست، مجموعهای از شبیهسازیهای قابل پخش را گردآوری کردهاند که هر پیامد احتمالی کووید-19 را پوشش میدهد. شبیهسازیها با هدف هدایت ترس به درک، به جنبههای خوشبینانه و بدبینانه وضعیت تاکنون و اینکه چگونه میتوانیم ویروس را به گونهای شکست دهیم که از سلامت روانی و مالی ما در ماهها و سالهای آینده نیز محافظت میکند، نگاه میکند. “خوشبین هواپیما را اختراع می کند، بدبین چتر نجات.”
و حالا یه چیز کاملا متفاوت…
از شنیدن همان اخبار قدیمی خسته شده اید؟ مجمع جهانی اقتصاد مجموعهای از پادکستها را منتشر کرده است که به طیف گستردهای از مسائل اجتماعی و اقتصادی مرتبط با همهگیری میپردازد. به مناسبت روز زمین در 22 آوریلخورشیدمجمع جهانی اقتصاد به اقدامات اقلیمی و چگونگی مبارزه با تغییرات آب و هوایی نباید در هنگام مبارزه با ویروس یک امر تجملی تلقی شود. او با بحث در مورد یک فیلم کوتاه از سال 2017 که اخیراً مجدداً منتشر شد – بر اساس ملاقات با دوازده رهبر بومی از سراسر جهان – که در عصر کووید-19 معنای جدیدی پیدا کرده است، به پایان رسید. پیام آنها برای همه ما؟ ما باید از این واقعیت استفاده کنیم که اکنون همه چیز کند شده است و از خود بپرسیم که برای تغییر جهان چه باید بکنیم.
دفعه بعد در اینترنت می بینمت!
اعتبار: برایدن جارویس