Bienici.com که در سال 2015 توسط متخصصان صنعت ایجاد شد، یکی از وب سایت های تبلیغاتی پیشرو در فرانسه با بیش از 110 میلیون بازدید در سال در دسکتاپ، وب تلفن همراه و برنامه است. Bien'ici افراد و متخصصان را گرد هم می آورد تا پروژه های املاک و مستغلات خود را به اشتراک بگذارند و تجربه ای ساده، فراگیر و شخصی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد زندگی آینده خود را تجسم کنند.
با اجرای یک رویکرد کاربر محور و حریم خصوصی توسط طراحی، این پورتال تنها در چند سال رشد تصاعدی داشته است. Bien'ici با ساختاردهی خود حول داده های داخلی، سرمایه گذاری بر ارزش تجزیه و تحلیل دیجیتال و جلب اعتماد کاربران با رعایت دقیق حریم خصوصی آنها، عملکرد دیجیتال خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.
بیش از 10000 مشتری، ترافیک SEO هر سال دو برابر می شود و +31٪ از سرنخ ها در سال 2020 در مقایسه با 2019 در لیست املاک و مستغلات ایجاد شده است.
چالش ها
مدل کسب و کار Bien'ici اساساً مبتنی بر اشتراک متخصصان املاک است که لیست املاک خود را در سایت ارسال می کنند. در نتیجه، آنها اهداف بالایی را از نظر به دست آوردن ترافیک پورتال برای خود تعیین کرده اند تا حداکثر تعامل کاربر و سرنخ های واجد شرایط را برای مشتریان خود ایجاد کنند. Bien'ici برای موفقیت خود از زمان راه اندازی خود در سال 2015 به تجزیه و تحلیل های پیشرفته متکی بوده است.
آنها حول سه چالش اصلی ساخته شده اند:
- برای رشد گسترده و سریع تجارت دیجیتال خود
- رشد خود را از طریق رویکرد کاربر محور (اکتساب و UX) ساختار دهید و حفظ کنید.
- برای ایجاد روابط اعتماد با کاربران، یک رویکرد حفظ حریم خصوصی با طراحی را اتخاذ کنید
نتایج
Bien'ici به لطف نظارت کامل بر عملکرد دیجیتالی پورتال و به ویژه ردیابی منظم و دائمی KPI های خود از طریق مجموعه Analytics، به طور مداوم تجربه کاربری پورتال خود را بهبود می بخشد و محصولی نوآورانه و با کیفیت را ارائه می دهد. Bien'ici با بهینه سازی کیفیت تجزیه و تحلیل خود و دموکراتیک کردن استفاده از داده ها در داخل، توانست محتوای خود را بهینه کند و ویژگی های جدید قانع کننده ای را به سایت خود در همه دستگاه ها اضافه کند.
“Analytics Suite به ما امکان می دهد مواردی را که در نگاه اول لزوماً مرتبط نیستند، اما ممکن است به نوعی مرتبط باشند و گاهی اوقات رفتار خاص کاربران ما را نشان می دهند، معرفی کنیم.”
Régis Sébille، تجزیه و تحلیل وب و مدیر داده
برای حفظ رشد خود، Bien'ici همچنین متوجه شد که باید سودآوری تلاشهای فروش خود را بهینه کند و کمپینهای خرید SEA را بهتر مدیریت کند. با ارجاع متقابل دادههای مجموعه Analytics و AdWords، تیمهای داده و بازاریابی به سرعت نیاز به به حداکثر رساندن اکتساب را در مناطق جغرافیایی که به طور هماهنگ پیشنهادات و تقاضا را مطابقت داشتند، کشف کردند. در نتیجه، آنها خریدهای کلیدواژه خود را مجدداً برای تمرکز کمپین ها بر روی پرس و جوهای هدفمندتر با بودجه های مشابه تخصیص می دهند.
اگرچه Bien'ici ماهرانه از دادهها برای بهبود خدمات و تجربه مشتری استفاده میکند، این شرکت توجه ویژهای به احترام به حریم خصوصی و حفاظت از دادههای شخصی کاربران دارد، از این رو ادعای رهبری در حریم خصوصی با طراحی رویکرد
نتیجه گیری
به لطف همکاری با AT Internet، Bien'ici تنها در 5 سال از عمر خود به 12 میلیون بازدید ماهانه رسید. این سومین پورتال املاک و مستغلات فرانسوی پس از گروه های Se Loger و Le Bon Coin است و هر سال ترافیک SEO خود را دو برابر می کند.
برای یادگیری بیشتر، مطالعه موردی ما را دانلود کنید