مدیریت حساب های پرداختنی بخش مهمی از انجام تجارت است، اما پرداخت صورتحساب ها می تواند زمان بر و ناکارآمد باشد. بنابراین ما در یک ماموریت هستیم تا آن را آسان کنیم.
ما مشتاقیم اعلام کنیم که طی چند ماه آینده در نحوه مدیریت حسابهای شما در Xero بهبودهایی ایجاد خواهیم کرد. این بهروزرسانیها به کسبوکارهای کوچک کمک میکند تا فرآیند پرداخت سرتاسری خود را سادهتر کنند، در زمان صرفهجویی کنند و به کارایی دست یابند.
این بهروزرسانیهای حساب به تدریج منتشر میشوند، بنابراین اگر شما یک حسابدار یا حسابدار یا صاحب کسبوکار کوچک هستید که برای بیش از یک سازمان از Xero استفاده میکنید، ممکن است متوجه شوید که یکی از مشتریان یا سازمانهای شما به یک یا همه این بهروزرسانیها دسترسی دارد دیگران نمی توانند
تا پایان سال، پیشرفتهای زیر در تمامی طرحهای Xero Business Edition در دسترس خواهند بود.
یک حساب کاربری آپلود کنید
به زودی می توانید به راحتی با آپلود یک فایل یا با کشیدن و رها کردن یک فایل از روی دسکتاپ، حساب های کاربری را به Xero اضافه کنید. Xero پیشنویس حسابهایی را با جزئیات کلیدی وارد شده و یک سند منبع پیوست شده ایجاد میکند تا شما آن را تأیید کنید. این یک صرفه جویی در زمان عالی برای ایجاد چندین حساب در یک زمان است. با این حال، اگر گزینههای موجود ما (Hubdoc یا ایمیل به حسابها) را ترجیح میدهید، آن گزینهها نیز همچنان در دسترس خواهند بود.
تشخیص تکراری
یک ویژگی جدید تشخیص حساب تکراری به این معنی است که بدون در نظر گرفتن نحوه ایجاد حساب در Xero، هنگام یافتن حسابهای تکراری به شما اطلاع داده میشود. این کار خطر دوبار پرداخت تصادفی یک فروشنده را کاهش می دهد و به شما آرامش می دهد که مبالغ صورت حساب شما دقیق است.
بررسی سریع
دیگر نیازی به کلیک کردن بر روی حسابهای فردی یا دستکاری چندین برگه نیست: عملکرد Quick View به شما امکان میدهد تا حسابها را مستقیماً از صفحه نمایش سریع بررسی و تأیید کنید. این یک راه ساده تر و کارآمدتر برای همگام شدن با صورتحساب های خود است، به خصوص برای مشاغلی که هر ماه قبض های زیادی را پرداخت می کنند.
ما خوشحالیم که این پیشرفتها را برای شما به ارمغان میآوریم و به شما و مشتریانتان کمک میکنیم تا فرآیند پرداخت صورتحساب را ساده کنید و در زمان انجام کارهای اداری روزانه صرفهجویی کنید.