نحوه پرداخت ما برای محصولات و خدمات سریعتر از همیشه در حال تغییر است و به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک مهم است که با این تغییرات همراه باشید تا انتظارات مشتری را برآورده کنید.
همانطور که روند پرداخت در حال تکامل است، شما باید همه حقایق را داشته باشید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن پول دریافت کنید. بنابراین ما از مصرف کنندگان پرسیدیم: “چگونه می خواهید پرداخت کنید؟”
ما بینشهایی را که در گزارش تحقیقاتی که اخیراً راهاندازی کردهایم به اشتراک گذاشتیم، میخواهم از این طریق در Xerocon Nashville پرداخت کنم.
امیدواریم این اطلاعات بینش در مورد اینکه کاربران مختلف چگونه پرداخت را ترجیح میدهند، به شما کمک کند سریعتر پرداخت کنید و درآمدتان را افزایش دهید.
در اینجا چیزی است که ما پیدا کردیم و معنی آن برای شما چیست.
اولویت های پرداخت مطابقت ندارند
یکی از رایجترین یافتهها در سرتاسر جهان این است که بین اینکه چگونه کسبوکارهای کوچک میخواهند دستمزد دریافت کنند و مشتریانشان چگونه پرداخت میکنند، ناهماهنگی وجود دارد. در حالی که اکثر مصرف کنندگان (86٪) عمدتاً از کارت های اعتباری یا نقدی استفاده می کنند، کمتر از دو سوم مشاغل کوچک (68٪) کارت را به عنوان یک گزینه پرداخت ارائه می دهند. این شکاف در سایر روش های رایج مانند بدهی مستقیم و انتقال بانکی نیز مشهود است.
این نابرابری نیاز حیاتی کسبوکارها را برای تطبیق و هماهنگی گزینههای پرداخت خود با ترجیحات مشتری برجسته میکند.
در اینجا برخی از بینش های کلیدی دیگری که کشف کردیم آورده شده است:
- پرداخت های موبایلی در حال افزایش است: نسلهای جوانتر در حال اتخاذ گزینههای پرداخت موبایلی هستند.
- تاخیر در پرداخت یک مشکل در بین مشاغل است: مصرف کنندگان عموماً به موقع پرداخت می کنند، که نشان می دهد تاخیر در پرداخت ها در معاملات تجاری رایج تر است.
- امنیت مهم است: نگرانی های امنیتی مانع بزرگی برای پذیرش روش های پرداخت جدید است.
- پول نمرده است: پول نقد همچنان محبوب است، به ویژه در صنایع و مناطق خاص.
نحوه پرداخت بستگی به محل پرداخت شما دارد
اولویت ها و چالش های پرداخت در سراسر جهان یکسان نیستند. در اینجا تصویری از برخی روندهای منطقه ای آورده شده است:
- استرالیا: پول نقد هنوز برای مشاغل کوچک استرالیایی مهم است. تقریباً از هر پنج کسبوکار کوچک چهار نفر (79 درصد) میگویند تغییر ناگهانی به اقتصاد بدون نقدینگی تأثیری بر تجارت آنها خواهد داشت.
- نیوزلند: مصرف کنندگان کارت های اعتباری و بدهی را ترجیح می دهند، اما کسب و کارها به دلیل نگرانی در مورد کارمزدها مردد هستند.
- سنگاپور: نسلهای جوانتر مصرفکنندگان در حال تغییر به سمت پرداختهای دیجیتالی هستند، در حالی که بیش از نیمی از کسبوکارهای کوچک کشور به حذف تدریجی پرداختهای نقدی ادامه میدهند.
- بریتانیای کبیر: از هر چهار مصرفکننده (25%) یک نفر میگوید اگر کسبوکار حداقل یکی از روشهای پرداخت ترجیحی خود را ارائه ندهد، از کسبوکار دیگری بازدید میکنند که گزینههای پرداخت بیشتری را میپذیرد.
- ایالات متحده آمریکا: کسبوکارهای کوچک روشهای پرداخت جدیدتری را ارائه میکنند، اما پذیرش مصرفکننده عقب مانده است.
قدرت پرداخت های آنلاین
ارائه راههای پرداخت بیشتر به مشتریان میتواند به شما کمک کند سریعتر پرداخت کنید و جریان نقدی خود را ثابت نگه دارید. بنابراین ما با ارائه روشهای پرداخت بیشتر برای صورتحسابهای آنلاین خود، پرداخت را برای مشتریان شما آسانتر میکنیم. میتوانید درباره محصولات پرداخت Xero بیشتر بدانید.
برای درک این روندها و اینکه کدام روشهای پرداخت برای شما مناسب است، گزارش و همچنین راهنمای جمعآوری پرداخت را دانلود کنید، که به شما ایده خوبی از نحوه شروع کار با Xero میدهد. برای مشتریان کسب و کار کوچک خود در بریتانیا، ما همچنین یک راهنمای سریع برای راهاندازی راه حل پرداخت قبض خود داریم.
در مورد گزارش
این تحقیق توسط Xero و Sling & Stone انجام شد و توسط Lonergan Research مطابق با استاندارد ISO 20252 انجام شد. و همچنین 2 547 رهبر مشاغل کوچک (SBL) در این کشورها. نظرسنجی ها در سراسر این ایالت ها، از جمله مناطق پایتخت و غیر پایتخت توزیع شد. این نظرسنجی بین 15 تا 29 مه 2024 بین اعضای یک پانل مبتنی بر مجوز به صورت آنلاین انجام شد. پس از مصاحبه، داده ها با آخرین تخمین های جمعیت به دست آمده از آژانس های آماری معتبر آنها وزن داده شد.