سفر ما به صورت‌حساب جدید: به‌روزرسانی از Diya Jolly، CPTO


من می‌خواستم شخصاً با شما تماس بگیرم زیرا ما رسماً پس از یک سال انتقال، صورت‌حساب کلاسیک را در نوامبر بازنشسته می‌کنیم. در حالی که ما هیجان زده ایم که ویژگی های بیشتری را به پلتفرم صورتحساب جدید خود معرفی کنیم، می دانم که این تغییر برای برخی از مشتریان ما دشوار بوده است. فکر کردم ممکن است مفید باشد که اطلاعاتی در مورد سفر Xero خود به اشتراک بگذارم و توضیح دهم که چگونه تغییراتی از این دست در برنامه‌های بزرگ‌تر ما قرار می‌گیرد.

تسریع در نوآوری

ما می دانیم که نوآوری مستمر، بهبود محصول و تحویل چقدر برای شما و کسب و کارتان مهم است. به همین دلیل است که ما آن را به یک اولویت اصلی تبدیل کرده‌ایم و بسیاری از قابلیت‌های جدید را در حسابداری اصلی، حقوق و دستمزد و پرداخت‌ها در سال جاری ارائه کرده‌ایم که مشتریان ما آن را دوست دارند. برخی از مثال‌ها عبارتند از: برای پرداخت برای استرالیا ضربه بزنید، مدیر مالیاتی به‌روزرسانی‌شده برای بریتانیا و تطبیق بانکی محلی برای ایالات متحده.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای نوآوری و ارائه سریع‌تر ارزش، گاهی اوقات نیاز داریم که پلتفرم‌های پشتیبان خود را یکپارچه کنیم و تغییراتی در گردش کار و تجربه کاربری شما ایجاد کنیم. ما می دانیم که این می تواند برای برخی از مشتریان ما دشوار باشد. وقتی این تغییرات را انجام می‌دهیم، تست‌های کاربر قابل توجهی را بر روی حسابداران و حسابداران خود و همچنین مشتریان کسب‌وکارهای کوچک انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که این تنظیمات نیازها و انتظارات بلندمدت شما را برآورده می‌کند.

تجمیع قابلیت های صورتحساب در پلت فرم جدید صورتحساب یکی از این نمونه ها است. من از حمایت و مشارکت شما بسیار سپاسگزارم زیرا ما در طول سال گذشته این انتقال را با هم پشت سر گذاشتیم. این مشتریانی مانند شما و اعتماد شما به Xero هستند که به ما امکان می دهند به نوآوری برای شما ادامه دهیم.

تغییر برای آینده بهتر برای مشتریان ما

صورتحساب یکی از سه محصول پرکاربرد ما در Xero است. در هفت سال گذشته، ما از دو محصول صورتحساب پشتیبانی کرده‌ایم: صورت‌حساب کلاسیک (که در زمان راه‌اندازی Xero در سال 2007 ایجاد شد) و صورت‌حساب جدید (7 سال پیش ایجاد شد). از آنجایی که ما به میلیون‌ها کسب‌وکار با نیازهای مختلف خدمات ارائه می‌کنیم، صورت‌حساب‌های کلاسیک و جدید کاربرد قابل توجهی داشته‌اند.

با این حال، حفظ دو محصول صورتحساب، اشکالات و عوارضی را برای مشتریان ما ایجاد کرده است. این باعث می‌شود پلتفرم ما پایدارتر و تحمل خطا کمتری داشته باشد و منجر به خطاها و قطعی‌های بیشتر شود. همچنین توانایی ما برای نوآوری با سرعت را برای شما کاهش می دهد زیرا ما باید همه چیز را دو بار بسازیم. ما معتقدیم بهترین راه رو به جلو، ادغام در یک پلت فرم صورتحساب است. پلت فرم جدید صورتحساب پایدارتر و مقیاس پذیرتر است و به ما امکان می دهد ویژگی های بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

بازخورد خود را درج کنید

در طول 24 ماه گذشته، ما بازخورد بسیاری از کاربران صورت‌حساب کلاسیک خود را جمع‌آوری کرده‌ایم و بسیاری از ویژگی‌های جدید را در صورت‌حساب جدید ایجاد کرده‌ایم که کاربران صورت‌حساب کلاسیک آن را دوست دارند. این موارد شامل ثبت اضافه پرداخت ها، مشاهده تفکیک نرخ مالیات، تاریخچه و یادداشت ها و موارد دیگر است.

همچنین ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در صورت‌حساب جدید اضافه کرده‌ایم که در پلتفرم قدیمی به دلیل فناوری قدیمی آن امکان‌پذیر نبود. این موارد عبارتند از:

  • ابزارهای بیشتری برای سفارشی کردن قالب های ایمیل، از جمله پیش نمایش زنده در حین ویرایش
  • امکان ارسال فاکتور از طریق پیامک (در حال حاضر در مرحله بتا در استرالیا)
  • بررسی و اعمال محدودیت های اعتباری

امروزه، 90 درصد از مشتریان Xero به صورت‌حساب جدید روی آورده‌اند. داده های ما نشان می دهد که این کاربران دارای نرخ رضایت بالای 70 درصدی مشتری هستند. بازخورد شما در این فرآیند ضروری بوده است و به ما کمک می کند تا تجربه را برای جامعه خود اصلاح و بهبود بخشیم.

ویژگی های جدید فرود قبل از بازنشستگی

صورتحساب Xero یک راه حل یکسان نیست. ما می دانیم که برای برخی از شما، صورتحساب جدید در حال حاضر نیازهای شما را برآورده نمی کند. ما به همکاری نزدیک با شما از طریق XPAC و گروه های کاربری خود ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که بازخورد شما را درک می کنیم. همچنین توجه داشته باشید که صورت‌حساب جدید به‌عنوان یک پلتفرم به ما امکان می‌دهد گردش‌های کاری خاص و سایر ایده‌های شما را ایجاد کنیم سریعتر از صورتحساب کلاسیک تا جدید.

در حالی که برخی از ویژگی‌ها متفاوت از صورت‌حساب کلاسیک عمل می‌کنند، ما همچنان به معرفی گردش‌های کاری آشنا و به‌روزرسانی‌های هفتگی که در کلاسیک علاقه‌مند شده‌اید، ادامه می‌دهیم. همچنین قبل از انتقال کامل از کلاسیک، تعداد کلیک‌ها را در گردش کار کاهش می‌دهیم. به عنوان مثال می توان به توانایی های زیر اشاره کرد:

  • یک فایل را با کشیدن و رها کردن در هر نقطه از صفحه پیوست کنید
  • گزینه های ردیابی جدید را از طریق مدال درون صفحه اضافه کنید
  • میانبرهای صفحه کلید را اضافه کنید تا انتخاب یک اقدام ترجیحی سریعتر انجام شود (مثلاً تأیید)

پیمایش تغییر با هم

من و تیم متعهد هستیم که بازخورد شما را بشنویم و بررسی کنیم تا نگرانی‌های شما را بهتر درک کنیم و مشخص کنیم کدام ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها برای شما مهم‌تر هستند.

من شما را تشویق می‌کنم تا با تغییراتی که در مرکز صورت‌حساب جدیدمان ایجاد می‌کنیم، همراه باشید و در صورت نیاز به کمک با تیم ما تماس بگیرید. یادآوری اینکه اکنون هر بار که وارد سیستم می‌شوید، صورت‌حساب جدید را به‌طور پیش‌فرض انجام می‌دهید، و می‌توانید تا زمانی که صورت‌حساب کلاسیک را در روز چهارشنبه ۲۰ نوامبر در ساعت ۹ صبح NZDT بازنشسته کنیم، به حالت پیش‌فرض ادامه دهید.

تغییر هرگز آسان نیست، اما من کاملاً معتقدم که اینگونه است که ما نوآور باقی می‌مانیم و به شما کمک می‌کنیم تا برای هر چیزی که ممکن است آینده بیاورد آماده شوید. از حمایت و همکاری مستمر شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید