5 سوال از پنجاه سوال برای بسته تحلیل اینترنتی AT


پنجاه و پنج به برندها کمک می‌کند تا از داده‌ها و فناوری حداکثر استفاده را ببرند تا استراتژی‌های بازاریابی مرتبط‌تر، نوآورانه‌تر و مؤثرتر را توسعه دهند. تیم آنها شامل مشاوران دیجیتال اختصاصی و مهندسان داده، و همچنین کارشناسان ردیابی، فناوری تبلیغات و رسانه است – هم افزایی که شرکت داده را قادر می‌سازد تیم‌های بازاریابی برندهای بزرگ را در بخش‌های مختلف در سراسر جهان رهبری کند.

Jérémie Le Tarnec پنجاه و پنج متخصص دائمی در تجزیه و تحلیل دیجیتال و اینترنت AT است. پنجاه و پنج سال پیش، او در بخش بانکداری دیجیتال (BforBank) در مأموریت های کسب، تجارت الکترونیک و تجزیه و تحلیل محیط های وب و برنامه های تلفن همراه کار کرد – تجربه خود را در خدمت تبلیغ کنندگان قرار داد. امروز او حدود 25 و پنجاه و پنج مشاور را آموزش می دهد و به طور عمده در پروژه های تجزیه و تحلیل و CRO (بهینه سازی نرخ تبدیل) برای حدود پانزده مشتری در بخش های بانکی، رسانه، خرده فروشی، گردشگری و خودرو راهنمایی می کند. نقش او به‌عنوان یک مشاور کلیدی باعث می‌شود که به‌طور منظم راه‌حل‌های تحلیلی مشتریان، به‌ویژه AT Internet را با ویراستاران به اشتراک بگذارد، نقشه‌های راه محصول را دنبال کند و این دانش را به مشاوران منتقل کند. او در این مصاحبه ویژگی های مورد علاقه خود را در بسته تحلیلی!

به نظر شما کدام عملکرد اینترنت AT ضروری است؟

من می گویم محقق، زیرا نقطه ورود برای مدیریت داده های عملیاتی است. این اولین ابزاری است که توسط پنجاه و پنج متخصص هنگام شروع کار با مشتری با استفاده از اینترنت AT استفاده می شود. با محققآنها دسترسی سریع و آسان به معیارهای کلیدی کسب و کار دیجیتال و یک نمای کلان از داده های وب و برنامه های تلفن همراه دارند. این یک ریزه کاری سطح اول از مخاطبان جهانی، محتوا و منابع ترافیک است در حالی که زمینه سازی داده ها را فراهم می کند.

جنبه جالب دیگر محقق این است که به مسائل بسیار خاص پاسخ می دهد. به عنوان مثال، در بخش گردشگری، نظارت بر اثربخشی فروش متقابل از طریق خود تبلیغی یک محصول بسیار آسان است. دریافت معیارهایی مانند کلیک‌ها، نمایش‌ها و تبدیل‌های متقابل فروش آسان است. مثال دیگر – تجزیه و تحلیل موتورهای جستجوی داخلی این امکان را به شما می دهد که به راحتی کلمات کلیدی وارد شده توسط بازدیدکنندگان وب سایت را پیدا کنید و به سرعت کاستی ها و زمینه های بهبود در یک محصول یا خدمات را شناسایی کنید.

را ناوبری این ماژول همچنین برای تبلیغ‌کنندگان بسیار مناسب است – که اغلب به دنبال دنبال کردن مسیرهای ناوبری و تجزیه و تحلیل تمام مراحل سفر بازدیدکننده پس از نقطه ورود در صفحه اصلی هستند. اکنون امکان شناسایی دقیق و آسان نرخ توان و نقاط نشتی وجود دارد.

برخی از مشتریان ما درخواست تجزیه و تحلیل حفظ کاربر می کنند، به خصوص آنهایی که کسب و کارشان بسیار برنامه محور است. به عنوان مثال، می توانید بفهمید که چند نفر از یک برنامه پس از دانلود از یک فروشگاه برنامه استفاده می کنند. با تشکر از محققتجزیه و تحلیل کاربر محور، می توان این را با مدل های حفظ تحلیل کرد. AT Internet آنها را قادر می سازد تا مسیرهای خاص بازدیدکننده بین برنامه و شبکه را با دیدی جامع از بخش متقابل دستگاه و دارایی (بر اساس بازدیدکنندگان شناسایی شده). منظورم به‌ویژه تجسم نمودار ون است که برای تیم‌های ما بسیار مفید است، تیم‌هایی که می‌توانند به راحتی آن‌ها را در ارائه‌ها وارد کنند.

یکی دیگر از مزایای مهم برای محقق سرعت و کارایی گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل در یک رابط است که دسترسی تقریباً فوری به داده‌ها را بدون گم شدن در عمق بیش از حد تجزیه و تحلیل می‌دهد، مشکلی که ممکن است با سایر ارائه‌دهندگان تجزیه و تحلیل مواجه شوید.

کدام ابزار به ویژه برای داده کاوی پیشرفته مناسب است؟

ما عمدتا استفاده می کنیم درخواست دادهجزء مکمل محقق. استفاده از آن نیاز به یادگیری دارد، اما این ابزاری است که فکر می کنم AT Internet's را می سازد بسته تحلیلی راه حل عالی! این برای کاربران تایید شده ای که با دنیای اینترنت AT آشنا هستند و نام سایت، اندازه محصول و معیارهای آن را کاملاً درک می کنند، محفوظ است.

به عنوان مثال، برای یک مشتری صنعت رسانه، ما استفاده کردیم درخواست داده
برای اندازه گیری عملکرد محتوای ویدیویی از طریق تست A/B برای بهینه سازی تجربه کاربر. برای تعیین کمیت تست‌های خود، ما مستقیماً از راه‌حل اینترنت AT استفاده می‌کنیم، جایی که تمام عملکرد انواع را با استفاده از کانکتورهای اختصاصی بازیابی می‌کنیم.ارجاع به کاملئون). هنگامی که در ابزار پرس و جو، داده های آزمون را می توان با ارجاع متقابل یا با طیف گسترده ای از معیارهای کاربر (مثلاً نرخ تبدیل، نرخ کلیک، نرخ خواندن) مرتبط کرد تا یک تحلیل چند بعدی واقعی برای تعیین گزینه برنده ارائه شود. .

بیایید یک مثال دیگر از بخش بانکداری بگیریم – درخواست داده برای تجزیه و تحلیل مسیرهای پیچیده استفاده می شود. برای سؤالات مربوط به اشتراک محصولات 100٪ بانکداری آنلاین، این ابزار اجازه می دهد تا همه نقاط تماس با یکدیگر تطبیق داده شوند، حتی زمانی که در روند وقفه وجود داشته باشد: درخواست برای افتتاح حساب در سایت، بازگرداندن اسناد پشتیبانی. به عبارت دیگر، بسیاری از مراحل که در زمان های مختلف متوقف و اجرا می شوند. سازگاری این نوع تحلیل البته مستلزم مجموعه ای قابل اعتماد با حضور یک شناسه منحصر به فرد (شناسه سفارش یا شناسه بازدیدکننده شناسایی شده).

داده ها Query همچنین به عنوان ابزار پرس و جو داشبورد استفاده می شود. در عمل، مجموعه داده های مختلفی را می توان در ابزار ایجاد کرد و از طریق API به داشبورد یا ابزارهای تجسم داده صادر کرد.

چگونه یک راه حل اینترنتی AT نیازهای تجاری بسیار خاص را برآورده می کند؟

تحلیل در سال های اخیر دموکراتیک تر شده است. ما می‌توانیم این را در پنجاه و پنج سال ببینیم، زیرا تعداد فزاینده‌ای درخواست‌ها برای آموزش تجزیه و تحلیل از حرفه‌های متقابل کارکردی مانند صاحبان محصول، مدیران محصول، مدیران تجارت الکترونیک، مدیران کسب رسانه و حتی تصمیم‌گیرندگان (سطح C) دریافت می‌کنیم. ). همه بخش ها مورد تقاضا هستند، چه بازیکنان خالص و چه بازیکنان سنتی که فعالیت اصلی آنها آفلاین است.

برای پرداختن به این موضوع، از ابزار داشبورد AT Internet استفاده می‌کنیم که ویرایشگر مجموعه داده آن در سال گذشته دوباره طراحی و بهبود یافته است. این نوع اطلاعات بصری و گرافیکی را به مشاغل مختلف مصرف کننده داده ارائه می دهد که برای نیاز به خواندن و درک ساده داده ها مناسب است. این ابزار تجسم داده‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدون صرف زمان زیاد، تجزیه و تحلیل را به راحتی استخراج کنند. پس از ایجاد داشبورد، کارشناسان ما می‌توانند داده‌ها را از چندین سایت مورد نظر قرار دهند، اطلاعات را ساختاردهی و اولویت‌بندی کنند و به راحتی آن‌ها را به اشتراک بگذارند. درجه سفارشی‌سازی نیز بسیار پیشرفته است، ارائه‌ها و مضامین متعددی وجود دارد که هنگام تحویل داشبورد به مشتریان تأثیر خود را ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، یک مالک محصول می‌تواند هر روز صبح با KPIهای توان عملیاتی یا نرخ کلیک شبیه‌سازهای بیمه خود مشورت کند تا ویژگی‌هایی را که قرار است در محصول خود توسعه یا بهینه‌سازی شوند، بدون نیاز به اتصال به رابط‌های اینترنتی AT اولویت‌بندی کنند. به طور خلاصه، می‌توانم بگویم که این ابزار آموزشی عالی برای پروفایل‌های غیرتحلیلی است که می‌خواهند KPIهای خاص متناسب با پیچیدگی کسب‌وکارشان را در داشبوردهای کاربرپسند دنبال کنند.

در میان آخرین نوآوری های علم داده، کدام یک برای شما متمایز است؟

در پایان ماه اکتبر فرصتی برای تست داشتم AXON ماژول بینش پیش بینی برای تشخیص ناهنجاری و تجزیه و تحلیل مشارکت. من از قدرت و ارزش ارائه شده توسط این ویژگی بر اساس الگوریتم های یادگیری ماشین بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم.

به عبارت ساده، ماژول این امکان را به شما می دهد که تقریباً با یک کلیک، ببینید که کاهش یا افزایش ترافیک در نظر گرفته شده به عنوان یک ناهنجاری از کجا می آید. سیستم به طور خودکار صفحه دقیقی که تحت تأثیر تغییرات داده است را پیدا کرده و شناسایی می کند. صرفه جویی در زمان بسیار زیاد است زیرا وظایف تحقیقاتی خسته کننده را کاهش می دهد. مشتریان حتی بدون تخصص تحلیلی نیز می توانند مشکلات احتمالی را خودشان بیابند و توضیح دهند. به عنوان مثال، در یک مشتری رسانه ای که محتوای ویدیویی را تجزیه و تحلیل می کند، ما کاهش قابل توجهی از 15000 بازدید را شناسایی کردیم. با چند کلیک، صفحه اصلی آسیب دیده و ارائه دهنده آن شناسایی شدند. با نگاهی جهانی به بازار راه حل های تحلیلی، می توانم بگویم که کامل ترین در زمینه یادگیری ماشینی است. و این نظر توسط سایر کارمندان آژانس نیز وجود دارد.

چیزی برای اضافه کردن؟

سال گذشته تیم اینترنت AT آمد تا نقشه راه محصول را به ما ارائه کند و باید بگویم که تعهدات آنها در زمینه توسعه و اجرای برنامه زمانبندی انجام شده و حتی از آنها فراتر رفته است، به ویژه به لطف آخرین نسخه ها. [Data Query 3 and AXON]. تیم‌های ما از محصول راضی هستند و دیدن راه‌حل فرانسوی که چنین پیشنهاد تحلیلی کاملی را ارائه می‌دهد واقعاً خوب است. انتظارات ما اکنون حتی بالاتر است زیرا تجربه کاربر در طول سال ها پیچیده تر شده است. و پس از اعلامیه های اخیر در انجمن تجزیه و تحلیل دیجیتال، ما مشتاقانه منتظر تحولات بعدی در مورد تقسیم بندی و معیارهای سفارشی هستیم!

5 سوال از پنجاه سوال برای بسته تحلیل اینترنتی AT

پنجاه و پنج به برندها کمک می‌کند تا از داده‌ها و فناوری حداکثر استفاده را ببرند تا استراتژی‌های بازاریابی مرتبط‌تر، نوآورانه‌تر و مؤثرتر را توسعه دهند. مشاوره استراتژی، معماری داده، مشاوره رسانه ای، تجربه مشتری… ماهیت مکمل تجربه او به او اجازه می دهد تا بیش از 200 برند معتبر را در بخش های مختلف رهبری کند. این شرکت که در سال 2010 توسط مدیران سابق گوگل اروپا در پاریس تأسیس شد، به سرعت خود را به عنوان یک پیشگام در مشاوره داده ها معرفی کرد و امروزه بیش از 250 کارمند در پاریس، لندن، شانگهای، نیویورک، هنگ کنگ، ژنو، شنژن و تایپه دارد. پنجاه و پنج بخشی از شما و آقای جونز، بزرگترین گروه Brandtech™ در جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید