2 سال پس از GDPR – چرا تجزیه و تحلیل مبتنی بر حریم خصوصی برای به حداکثر رساندن ارزش کسب و کار شما کلیدی است


همانطور که مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) در 25 اتحادیه اروپا معرفی شدهفتم می 2018، به معیار جهانی برای حفاظت از داده های آنلاین تبدیل شده است. با این حال، در چشم انداز حریم خصوصی که به سرعت در حال تغییر است، رعایت صرف کافی نیست. همانطور که اکوسیستم آنلاین به سمت اقتصاد اعتماد حرکت می کند، برای شرکت ها مهم تر از همیشه است که رویکردی مبتنی بر حریم خصوصی برای تجزیه و تحلیل دیجیتال خود داشته باشند. با فراتر رفتن از انطباق، سازمان‌ها می‌توانند از جمع‌آوری داده‌های اخلاقی، حریم‌محور و به حداقل رسیده برای تقویت اعتماد مصرف‌کننده به برند خود و افزایش قابل‌توجه ارزش خود استفاده کنند.

آیا GDPR کار می کند؟

با رسیدن این مقررات به مرز دو ساله خود، GDPR هنوز با چالش های مهمی روبرو است. عدم اجرای جامع و سوء استفاده مداوم از اطلاعات شخصی در دنیای دیجیتال. از زمانی که CNIL در گوگل به 50 میلیون یورو رسید، هیچ جریمه قابل توجهی علیه غول های فناوری وجود نداشته است – و با توجه به روندهای ملی فعلی و چالش های همکاری بین ملی، DPA اتحادیه اروپا کند عمل می کند. با این حال، انتظار می رود اقدامات اجرایی افزایش یافته در سال آینده – چیزی که Margrethe Vestager همچنین خواستار آن شده است.

در سال 2020، انتظار می رود دیوان دادگستری اتحادیه اروپا به طور فزاینده ای بر موارد مجاز یا غیر مجاز تحت این مقررات از نظر استفاده از داده ها، انتقال داده های بین المللی و همچنین تعاریف نقش های ایفا شده در داده های اکوسیستم (دیجیتال) تأثیر بگذارد. مدیران، پردازنده ها و کنترل کننده های مشترک. انتظار می رود دادگاه اروپایی حقوق بشر نیز اقدامات قابل توجهی انجام دهد – همانطور که در حکم “SyRI” در دادگاه هلند مشخص شده است. علاوه بر این، با ورود بالقوه مقررات حفظ حریم خصوصی الکترونیکی (ePR) و مقامات نظارتی اروپایی که به دنبال پر کردن شکاف های مداخله گر در قانون هستند، چندین مقام در حال انجام اقدامات مثبت برای اجرای اقدامات حفظ حریم خصوصی دیجیتال هستند.

را دستگاه داده حریم خصوصی – 2020 و پس از آن

علیرغم چالش‌های GDPR، واضح است که جنبش حفظ حریم خصوصی داده‌ها اینجا باقی مانده است. علاوه بر موجی از مقررات حفظ حریم خصوصی که در سراسر جهان معرفی شده است، تا 75 درصد از کسب و کارها در حال حاضر حریم خصوصی داده ها را به عنوان یک اولویت استراتژیک بلند مدت شناسایی می کنند. به گفته گارتنر، تا سال 2023، اطلاعات شخصی 65 درصد از جمعیت جهان تحت پوشش مقررات مدرن حفظ حریم خصوصی قرار می گیرد، در حالی که امروز 10 درصد افزایش یافته است. به همین دلیل برای شرکت‌ها ضروری است که با همکاری با یک شریک قابل اعتماد و کاملاً متمرکز بر حریم خصوصی، از بازی جلوتر بمانند.

با گنجاندن اصول حفاظت از داده ها و مدیریت حریم خصوصی در فرهنگ سازمانی خود، کسب و کارها می توانند از انطباق GDPR به عنوان یک محرک اصلی ارزش استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که در تعدادی از زمینه ها از رقبای خود بهتر عمل می کنند.

حرکت فراتر از انطباقارزش افزوده با رویکرد اخلاقی

علاوه بر کاهش خطرات جریمه و خسارت جانبی ناشی از نقض GDPR، شرکت ها می توانند با ایجاد روابط با مشتری بر اساس شفافیت و اعتماد، ارزش قابل توجهی به برند خود اضافه کنند. هنگامی که مجمع جهانی اقتصاد مجموعه‌ای از اهرم‌ها را شناسایی کرد که کسب‌وکارها می‌توانند از آنها برای بهبود تعامل مثبت استفاده کنند، افزایش اعتماد در استفاده از داده‌های شخصی در سه رتبه اول قرار گرفت. بر اساس تحقیقات، 95 درصد از مشتریان می گویند که اعتماد آنها به یک شرکت باعث می شود آنها وفادار باشند – که شامل توصیه به شرکت، خرید بیشتر محصولات و خدمات بیشتر و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان است. 81 درصد از سازمان‌ها همچنین می‌گویند که رعایت GDPR تأثیر مثبتی بر شهرت/تصویر برند آنها داشته است که به بهبود اعتماد و رضایت مصرف‌کننده و تأثیر مثبت بر سرنخ‌های بازاریابی هدفمند تبدیل می‌شود.

با اتخاذ یک رویکرد اخلاقی برای حفظ حریم خصوصی و هوشیاری دیجیتال، شرکت‌ها می‌توانند از داده‌های با کیفیت مطابق با GDPR به عنوان فرصتی برای ایجاد یک چرخه با فضیلت استفاده کنند. وقتی سازمان‌ها جمع‌آوری داده‌ها را به حداقل می‌رسانند، زمان‌های نگهداری کوتاه‌تر داده‌های به‌روز، دقیق‌تر، دوستدار حریم خصوصی و انرژی کارآمدتر را ارائه می‌کنند. این به نوبه خود یک برد برد ایجاد می کند که در آن کسب و کارها می توانند CX خود را بهینه کنند، ارزش خود را افزایش دهند و تاثیر خود را بر روی کره زمین به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

چرا AT Internet شریکی است که می توانید به آن اعتماد کنید

AT Internet از سال 1996 ارائه‌دهنده مستقل پیشرو در تجزیه و تحلیل دیجیتال بوده است. ما مدت‌هاست که حفاظت از داده‌های کاربر و احترام به حریم خصوصی کاربر را به‌عنوان یک ارزش اصلی و اصل راهنما در نظر گرفته‌ایم، و حفظ حریم خصوصی داده‌ها همیشه محور رویکرد ما بوده است. فقط مال ما نیست بسته تحلیلی کاملاً مطابق با GDPR است، اما ما با بالاترین استانداردهای حفاظت از داده ها و حفظ حریم خصوصی، به ارائه بهترین نمونه برای مشتریان و همتایان خود در صنعت اختصاص داریم.

ما کاملاً متعهد به احترام به حریم خصوصی کاربران و ترویج ارزش‌های اصلی حفاظت از داده‌ها هستیم – تضمین شفافیت کامل در مورد نحوه جمع‌آوری، پردازش و استفاده از داده‌ها، هم در وب‌سایت‌هایمان و هم در مشتریانی که از راه حل ما برای تجزیه و تحلیل دیجیتال استفاده می‌کنند. بخشی از DNA ماست.

آیا می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه می‌توانید از طریق رویکرد اول حفظ حریم خصوصی، مزیت رقابتی به دست آورید؟
آخرین راهنمای ما را از اینجا دانلود کنید و برای یک دوره آزمایشی رایگان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید