Kameleoon به برندها این امکان را میدهد تا با شخصیسازی سفر مشتری، تجربههای دیجیتالی با کیفیتی را ارائه دهند – به آنها امکان میدهد تعامل و تبدیل را به حداکثر برسانند و درآمد آنلاین را افزایش دهند. شخصیسازی هوش مصنوعی و پلتفرم تست A/B آنها به صاحبان محصول و بازاریابان کمک میکند تا وبسایت و کل تجربه آنلاین خود را، به سرعت و به طور خودکار، مطابق با نیازها و انتظارات هر یک از بازدیدکنندگان خود، بهینه کنند. با استفاده از هوش مصنوعی، الگوریتمهای پیشبینی آنها به بازاریابان اجازه میدهد تا احتمال تبدیل بازدیدکنندگان را شناسایی کنند و تجربهای را ارائه دهند که انتظارات فردی هر بازدیدکننده را برآورده کند، که منجر به افزایش شدید تبدیل میشود.
پلتفرم Kameleoon با منطق کاربر محور طراحی شده است، یعنی. بر اساس نیازها و نیازهای بازدیدکنندگان است و به همه بازاریاب ها، صرف نظر از صنعتشان، اجازه می دهد تا موارد استفاده را متناسب با مخاطبان خود ایجاد کنند.
شراکت AT Internet/Kameleoon راه حلی بسیار موثر برای برندهایی ارائه می دهد که به دنبال ارائه تجربیات آنلاین استثنایی و افزایش تبدیل و تعامل بازدیدکنندگان هستند.
سلام آن کلر، چرا برندها باید یک استراتژی شخصی سازی ایجاد کنند؟
امروزه همه برندهای بزرگ تجربه بازدیدکنندگان خود را شخصی سازی می کنند.
بهینه سازی تجربه کلی کاربر با ابزارهای تست A/B ضروری است، اما اجازه پاسخگویی به نیازهای بازدیدکننده در زمان بازدید از آنها را نمی دهد.
ادغام شخصی سازی در استراتژی دیجیتال شما مزایای زیادی دارد. این بدیهی است که بر روی تبدیل تأثیر می گذارد زیرا بازدیدکنندگان سایت از طریق تجربه خرید خود راهنمایی می شوند و تجربه ای را دریافت می کنند که انتظارات آنها را برآورده می کند.
همچنین روابط با مشتری را بهبود می بخشد. همه مشتریان ما شاهد افزایش در تعامل و وفاداری، اما همچنین کاهش ریزش هستند. اینها شاخص هایی هستند که نشان می دهد شخصی سازی به یک استاندارد برای مصرف کنندگان تبدیل شده است.
در نهایت، شخصی سازی یک مزیت بزرگ دارد: هزینه های بازاریابی را کاهش می دهد. از آنجایی که اقدامات به طور موثرتری هدف گذاری می شوند، هزینه کمتری ایجاد می کنند و سود بیشتری دارند. مورد استفاده ای که این را به بهترین شکل نشان می دهد همان موردی است که ما با Cdiscount پیاده سازی کردیم – با ارائه کوپن های تخفیف فقط به بازدیدکنندگان نامشخص، این برند هزینه کمپین های تبلیغاتی خود را به نصف کاهش داد و 50٪ گردش مالی بیشتری نسبت به یک کمپین کلاسیک ایجاد کرد.
AT Internet و Kameleoon پلتفرم های متصل هستند – ارزش برندها چیست؟
شخصی سازی یک عمل مبتنی بر جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های بازدید کننده است. یک تجربه آنلاین تنها زمانی مرتبط است که نیازها و انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده کند، بنابراین مهم است که مخاطبان خود را به خوبی بشناسید.
در Kameleoon، ما معتقدیم که یک استراتژی شخصی سازی موفق به اکوسیستم راه حل های موجود برای برندها بستگی دارد. نیازهای مصرف کننده به طور مداوم در حال تغییر است و ضروری است که برندها به محض شناسایی بهینه سازی با ارزش افزوده بالا بتوانند به سرعت واکنش نشان دهند.
داشتن اکوسیستمی از راه حل های متصل و سازگار به برندها اجازه می دهد تا به سرعت داده ها را از یک راه حل به راه حل دیگر برای رفع نیازهای بازدیدکنندگان فعال کنند.
ادغام ما با AT Internet به مشتریان ما این امکان را می دهد که به طور خودکار نتایج تمام آزمایشات و تجربیات شخصی سازی A/B را در تجزیه و تحلیل اینترنتی AT تغذیه کنند.
امیدواریم در آینده نزدیک این ادغام را بیشتر توسعه دهیم و به مشتریان خود این امکان را بدهیم که بخش های خود را که با اینترنت AT ایجاد شده اند به راه حل Kameleoon برگردانند تا تجربه بازدیدکنندگان خود را شخصی کنند.
چگونه می توانیم تا حد امکان در فرآیند شخصی سازی مرتبط باشیم؟
شخصی سازی عملی است که اجازه می دهد عناصر یک سایت مطابق با پروفایل ها و انتظارات بازدیدکنندگان تنظیم شوند. برای اینکه تا حد ممکن مرتبط باشید، باید بتوانید داده های بازدیدکنندگان را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنید و سپس آن را فعال کنید و راه حلی قوی داشته باشید که به شما امکان می دهد از پتانسیل اقدامات شخصی خود استفاده کنید.
چندین راه برای سفارشی سازی وجود دارد: به صورت دستی یا با استفاده از الگوریتم های پیش بینی. این دو روش مکمل یکدیگر هستند، اما تنها شخصیسازی هوش مصنوعی که مبتنی بر الگوریتمهای یادگیری ماشینی است، میتواند تجربه منحصربهفردی را برای هر بازدیدکننده ایجاد کند.
شخصیسازی دستی به شما امکان میدهد تا تجربیات بخش ایجاد شده توسط بازاریاب را بر اساس چندین معیار ایجاد کنید. به عنوان مثال، بازدیدکنندگانی که حداقل 3 صفحه از سایت را مشاهده کرده اند و قبلاً نوع خاصی از محصول را خریداری کرده اند.
بر اساس این معیارها، یک تجربه می تواند به همه بازدیدکنندگان بخش ارائه شود. با این حال، این عمل قصد خرید بازدیدکننده را در زمان بازدید در نظر نمیگیرد و اگر آخرین محصول مشاهده شده یک ماشین لباسشویی باشد، احتمال کمی وجود دارد که شخصیسازی براساس این معیار مرتبط باشد.
من معتقدم دو عنصر اصلی برای ایجاد یک تجربه شخصی مناسب وجود دارد:
- شما باید از داده های داغ استفاده کنید: داده های داغ داده هایی هستند که به رفتار بازدیدکنندگان بستگی دارد. درک اینکه بازدیدکننده به دنبال چه چیزی است بسیار مهم است. بنابراین باید بتوانید به سرعت آن را جمع آوری و فعال کنید تا تجربه بازدیدکننده را در زمان واقعی و بر اساس معیارهای مربوطه در متن قرار دهید و در نتیجه تبدیل ها را افزایش دهید.
- هوش مصنوعی متحد شماست: این امکان را به شما می دهد تا بر اساس داده هایی که به آنها ارائه می دهید (مخصوصاً داده های داغ) احتمال خرید بازدیدکنندگان یا تمایل آنها به یک محصول را پیش بینی کنید. انجام این کار به صورت دستی غیرممکن است، زیرا معیارهایی که احتمال تجدیدنظر یا احتمال تبدیل را تعیین میکنند، تغییر میکنند و به سیگنالهای مختلفی بستگی دارند. بنابراین پذیرش هوش مصنوعی به معنای اطمینان از ارائه بهترین تجربه به هر بازدیدکننده از سایت خود با برآورده کردن فوری نیازها و انتظارات آنهاست. برندهایی که با آنها کار می کنیم همیشه با این رویکرد نتایج بهتری نسبت به رویکرد تقسیم بندی کلاسیک دریافت می کنند.
آیا GDPR برندهایی را که می خواهند شخصی سازی کنند جریمه می کند؟
همه چیز به تصمیم شخصی سازی و خط مشی حفاظت از داده ها بستگی دارد. در مورد Kameleoon، ما همه اقدامات را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما ریسک نمی کنند و کنترل استفاده از داده ها در رابط های وب را دارند.
تحت GDPR، یک سایت مشتری Kameleoon که تجربه بازدیدکنندگان خود را بر اساس دادههایی که توافق کردهاند به اشتراک بگذارند شخصیسازی میکند، قانونی عمل میکند.
سرورهای ما در اروپا قرار دارند و هیچ اطلاعات شخصی خارج از اتحادیه اروپا قرار نمی گیرد. بنابراین، مشتریان ما با توجه به محدودیتهای مربوط به جریان دادههای مورد نیاز GDPR در معرض هیچ خطری نیستند. لطفاً توجه داشته باشید که Kameleoon به طور خودکار داده های بازدیدکنندگان را ذخیره نمی کند مگر اینکه از گزارش Kameleoon استفاده شود (به نفع راه حل تجزیه و تحلیل شما). در مورد داده های ناوبری (داده های رفتاری، متنی و فنی)، در مرورگر مشتری در Local Storage ذخیره می شود، نه در سرورهای Kameleoon.
البته، بازدیدکنندگان سایت می توانند از تجربیات ارائه شده توسط برندها منصرف شوند.
با این حال، بازاریابان باید از طرف خود هوشیار باشند. آنها باید بخش های خود را بر اساس داده های مجاز کنترل کنند تا در com عمل کنند
هر نوع کلمات پایانی؟
ما در 18 ژوئن یک وبینار به زبان فرانسوی برگزار می کنیمهفتم شامل چندین داستان مشتری – این فرصت عالی برای نشان دادن نحوه عملکرد یکپارچه سازی ما در عمل و ارزش افزوده آن است.
درباره Anne-Claire Bellec، مدیر ارشد بازاریابی Kameleoon
آن کلر در مارس 2019 به Kameleoon پیوست. به مدت 15 سال، او به شرکت ها در همه بخش ها کمک کرده است تا استراتژی برند خود را تعریف کنند و برنامه بازاریابی خود را اجرا کنند.