برای بقا و پیشرفت در دنیای امروز پس از GDPR، شرکت ها باید بتوانند به طور واضح به کاربران نهایی نشان دهند که در یک محیط مسئولانه و قانونی – بر اساس احترام به حقوق بشر و اخلاقیات بی عیب و نقص – کار می کنند. به همین دلیل مهم است که یک ارائه دهنده تجزیه و تحلیل دیجیتال انتخاب کنید که حریم خصوصی کاربر را در مرکز رویکرد آنها قرار دهد.
با حصول اطمینان از اینکه جمعآوری دادههای به حداقل رسیده بر اساس حریم خصوصی در قلب استراتژی بازاریابی آنها قرار دارد، شرکتها میتوانند از دادههای با کیفیت بالا مطابق با GDPR به عنوان فرصتی برای ایجاد یک چرخه با فضیلت بر اساس اعتماد استفاده کنند. در اینجا 10 ویژگی برتر حریم خصوصی برای بررسی در هنگام انتخاب راه حل تحلیلی آورده شده است. همچنین راهنمای جدید ما را بررسی کنید تا بیاموزید چگونه می توانید ارزش تجزیه و تحلیل مبتنی بر حریم خصوصی را به حداکثر برسانید.