هرچه مصرف کنندگان به یک برند بیشتر اعتماد کنند، ارزش ذاتی آن را بیشتر می کنند. همانطور که دنیای دیجیتال به یک اقتصاد اعتماد تبدیل می شود، ارزشمندترین دارایی یک شرکت اعتماد مشتریان به تعهد و توانایی آن برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین است.
حباب اعتماد اینترنتی در سال 2018 با رسوایی کمبریج آنالیتیکا ترکید. هنگامی که این شرکت مشاوره در حال جمعآوری پروفایلهای 87 میلیون کاربر فیسبوک بدون رضایت آنها برای اهداف تبلیغاتی سیاسی دستگیر شد، شیوههای جمعآوری دادههای آنلاین مبهم غولهای فناوری را به جلو و در مرکز آگاهی عمومی قرار داد. مردم شروع به درک پیامدهای شوم سرمایه داری نظارت انبوه کردند – با فرآیندهای ردیابی داده های فراگیر آن که پوشانده شده بود و طوری طراحی شده بود که برای مصرف کنندگان غیرقابل کشف، کشف و غیرقابل درک باشد.
ورود GDPR در ماه مه 2018 و طوفان حریم خصوصی متعاقب آن، عدم اعتماد به حریم خصوصی داده های آنلاین را تشدید کرده است – اعتماد مصرف کنندگان به نحوه استفاده و دستکاری داده های شرکت ها در پایین ترین حد خود است. بر اساس یک نظرسنجی، 93 درصد از کاربران اینترنت نگران حریم خصوصی آنلاین خود هستند، 45 درصد به اطلاعات شخصی شرکت ها اعتماد ندارند و 89 درصد از تجارت با شرکت هایی که معتقدند از داده های آنها محافظت نمی کنند اجتناب می کنند. به همین دلیل است که برندها بیش از همیشه مهم است که اعتماد مصرف کنندگان را در شیوه های جمع آوری داده های خود تقویت کنند.
با پیروی از مثال تعیین شده توسط GDPR، مقررات حفاظت از داده و حریم خصوصی در سراسر جهان اعمال می شود. با این حال، در حالی که به عنوان معیاری برای بهترین شیوه های حفظ حریم خصوصی عمل می کند، شرکت ها باید فراتر از انطباق به یک فلسفه حریم خصوصی حرکت کنند که به طور فعال روابط کاربر را بر اساس اعتماد ایجاد می کند. با اتخاذ یک رویکرد اخلاقی و منطبق با GDPR، آنها می توانند از حریم خصوصی داده ها به عنوان محرک اصلی ارزش استفاده کنند.
اول فواید حریم خصوصی رویکرد
شرکتهایی که یک استراتژی جامع حفظ حریم خصوصی اخلاقی را پیادهسازی میکنند، میتوانند به میزان قابل توجهی اعتماد برند را در میان مصرفکنندگان افزایش دهند – تجربه مشتری بهتری را ارائه میکنند که به ناچار منجر به بهبود حفظ مشتری میشود. بهبود وفاداری همچنین به این معنی است که مشتریان با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، شرکت را بیشتر توصیه می کنند – که منجر به افزایش و هزینه بیشتر برای محصولات و خدمات شرکت می شود. بررسی ها نشان می دهد که بیش از 80 درصد از شرکت ها می گویند که رویکرد متمرکز بر حریم خصوصی با افزایش اعتماد تأثیر مثبتی بر شهرت و تصویر برند سازمان داشته است. اگر چه بیش از 75 درصد شاهد افزایش درآمد بودند، اما مزایای قوی باعث افزایش کارایی مانند وفاداری بیشتر مشتری و افزایش خریدهای آنلاین شد.
اخلاق مبتنی بر حریم خصوصی و متانت دیجیتال نیز فرصت هایی برای برندها برای بهینه سازی عملکرد هستند. علاوه بر حذف هزینههای نقض احتمالی مرتبط با خطر انباشت دادههای بزرگ، شرکتها میتوانند خود را افزایش دهند. کارایی با ساده کردن مجموعه آنها و به دست آوردن دید واضح تری از داده هایی که روی آنها کار می کنند. این به نوبه خود به افزایش انعطاف پذیری و کارایی عملیاتی کمک می کند. درخواستهای کمتر زمان پردازش را کاهش میدهند و جریان دادههای API کارآمدتر به این معنی است که میتوان آنها را بسیار سریعتر به ذخیرهگاه داده برای اجرای سریعتر ارسال کرد. این میتواند منجر به عملکرد کلی کسبوکار بهتر از نظر کاهش تاخیر در فروش، پردازش و مدیریت دادههای شخصی بهینهشده و قطعی سیستم کوتاهتر شود. کاهش زمان ذخیرهسازی همچنین دادههای بهروزتر، دقیقتر، حفظ حریم خصوصی و کم مصرفتر را فراهم میکند – که همه اینها میتوانند برای تسهیل تصمیمگیری استفاده شوند.
کاهش دهنده در خطرات از اختلاف
متعهد شدن به رویکرد اول حفظ حریم خصوصی تضمین می کند که خطرات مرتبط با شیوه های جمع آوری داده های ناسازگار را از بین می برید. اینها شامل هزینه های اولیه شکست – 20 میلیون یورو یا 4٪ از گردش مالی جهانی – و هزینه های دم طولانی تر است. مدیریت محکومیت نقض دادهها زمان و منابع قابل توجهی را میطلبد، نه اینکه به بودجه اشاره کنیم. اختلال در کسب و کار می تواند با از دست رفتن درآمد ناشی از خرابی سیستم و کاهش گردش مالی مشتری نیز قابل توجه باشد.
با این حال، مهمترین آسیب ناشی از نقض، کسبوکار از دست رفته ناشی از آسیب به شهرت شرکت است – این برای مشتریان، سرمایهگذاران و درک بلندمدت برند صدق میکند.
با استفاده از ابزار مستقلی که با حریم خصوصی سازگار است، همراه با به حداقل رساندن دادههای جمعآوریشده/محاسبهشده، شرکتها میتوانند هم ریسک را کاهش دهند و هم ارزش ایجاد کنند. با راهاندازی یک دایره اعتماد با فضیلت در خدمت به محیط زیست دیجیتال، آنها میتوانند با حفظ حریم خصوصی دادهها سود سودآوری ایجاد کنند که دقیقتر، قابل اعتمادتر و آسیب کمتری به کره زمین وارد کند.
چرا AT Internet شریکی است که می توانید به آن اعتماد کنید
برای بیش از 20 سال، AT Internet یک ارائه دهنده مستقل پیشرو در تجزیه و تحلیل دیجیتال بوده است. حفظ حریم خصوصی داده ها همیشه در مرکز رویکرد ما بوده است و ما مدت هاست که حفاظت از داده های کاربر و احترام به حریم خصوصی کاربر را به عنوان یک ارزش اصلی و اصل راهنما در نظر گرفته ایم. مال ما بسته تحلیلی کاملاً مطابق با GDPR است و ما با بالاترین استانداردهای حفاظت از داده ها و حفظ حریم خصوصی، خود را به ارائه بهترین الگو برای مشتریان و همتایان خود در صنعت اختصاص داده ایم. بخشی از DNA ماست.
ما کاملاً متعهد به احترام به حریم خصوصی کاربران و ترویج ارزشهای اصلی حفاظت از دادهها هستیم – تضمین شفافیت کامل در مورد نحوه جمعآوری، پردازش و استفاده از دادهها، هم در وبسایتهایمان و هم در مشتریانی که از راه حل ما برای تجزیه و تحلیل دیجیتال استفاده میکنند.
آیا میخواهید یاد بگیرید که چگونه میتوانید از طریق رویکرد اول حفظ حریم خصوصی، مزیت رقابتی به دست آورید؟
آخرین راهنمای ما را از اینجا دانلود کنید و برای یک دوره آزمایشی رایگان با ما تماس بگیرید.
پتیتراژ داغ: شارون مک کاچون