از جمله ویژگی های جدید این ماه، درخواست داده 3 به دنده بالاتر تغییر می کند و AT Connect با مرکز ادغام جدید خود، آن را به سطح دیگری می برد.
درخواست داده 3
چند ویژگی اصلی به ابزار استخراج داده شما اضافه شده است (اگر هنوز از حساب کاربری شما قابل مشاهده نیستند، لطفا صبور باشید، ما آنها را به تدریج آنلاین خواهیم کرد):
? یک نگاه جدید
Data Query 3 با چندین تغییر ظریف در رنگها، نمادها و منوهای رابط کاربری تغییر کرده است. امیدواریم این کار مرور و تجربه کاربری شما را بیشتر کند.
5️0️ مورد تجزیه و تحلیل!
زمان تعویض دنده بالاتر است! از حداکثر 50 عنصر (خواص + معیارها) در خود استفاده کنید درخواست داده 3 ابزار! (به زودی تنها محدودیت تخیل شما خواهد بود یا اندازه صفحه نمایش شما؟.)
? تجزیه و تحلیل را ذخیره کنید
طی چند ماه گذشته، درخواست داده 3 این امکان را برای شما فراهم می کند تا تجزیه و تحلیل پیچیده را در پرواز انجام دهید. اکنون میتوانید مهمترین تحلیلها را ذخیره کنید تا بعداً دوباره از آنها استفاده کنید.
لطفاً توجه داشته باشید که این تحلیلها هنوز خصوصی هستند، اما میتوانید نتایج را از طریق URL با دیگران به اشتراک بگذارید.
? تقسیم بندی بین سایتی
آیا می خواهید رفتار برخی از کاربران برنامه های تلفن همراه خود را هنگامی که آنها در وب سایت واکنش گرا هستند تجزیه و تحلیل کنید؟ یا می خواهید بدانید که بازدیدکنندگان فروشگاه آنلاین شما در هنگام مرور فروشگاه شما چگونه رفتار می کنند شرکتی
سایت؟ هیچ چیز ساده تر از این نمی تواند باشد! با تقسیم بندی متقابل سایت، می توانید کاربران یا بازدیدکنندگان را از یک سایت به سایت دیگر ردیابی کنید.
? آیا می خواهید همه چیز را دوباره با جزئیات ببینید؟
در اینجا بازپخش آخرین وبینار 45 دقیقه ای Data Query 3 ما است، از جمله:
- تقسیم بندی متوالی گروه هایی از سایت ها
- تعداد ویژگی ها، میانه، حداقل، حداکثر. و غیره
- احراز هویت ایمن در API گزارش
- و هزاران ویژگی جدید دیگر!
? ویژگی های جدید تجارت الکترونیک در Data Query 3!
برای اینکه بتوانید تجزیه و تحلیل های تجارت الکترونیک خود را حتی بیشتر توسعه دهید، ویژگی های جدیدی در Sales Insights معرفی می شوند و برای تجسم در Data Query 3 در دسترس خواهند بود:
- مقاله: به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل محصولات خود را با دقیق ترین سطح (محصول > نوع > آیتم) اصلاح کنید. یک محصول می تواند چندین نوع داشته باشد (به عنوان مثال رنگ)، هر نوع می تواند چندین مورد داشته باشد (به عنوان مثال بسته به اندازه).
- کد تبلیغاتی (محصول): به شما امکان می دهد یک کد تبلیغاتی را مستقیماً به محصول و نه فقط تراکنش پیوست کنید.
- موقعیت یابی محصول: به شما امکان می دهد مکان رویداد را در سایت خود مشخص کنید (بنر، لیست پیشنهادات محصول، در سبد خرید و غیره).
- وضعیت معامله: برای کسانی که هنوز استفاده می کنید SalesTracker
برچسب گذاری، این به شما امکان می دهد وضعیت تراکنش را در طول اعتبارسنجی جمع آوری کنید (به روز رسانی تراکنش هنوز پشتیبانی نمی شود).
و البته اسناد نشانه گذاری به روز شده است.
AT Connect: یک مرکز ادغام جدید
آیا به دنبال اتصال Analytics Suite به ابزارهای مختلف اکوسیستم دیجیتال خود هستید؟ این مرکز ادغام AT Connect است!
تجربه کاربر، CRM، تست AB، CMS، بازاریابی، ایمیل، موبایل، منبع، رسانه های اجتماعی… AT Connect این برنامه تمام مشارکت های فناوری ارائه شده توسط AT Internet را گرد هم می آورد. بهترین راه حل های افزودنی را برای ابزار تجزیه و تحلیل خود در اینجا بیابید.
به منوی مرکز ادغام بروید کیفیت داده > مدیریت دادهبرای پیدا کردن تمام کانکتورهای موجود شما همچنین می توانید نیازهای ارتباطی خود را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
به زودی شما را برای اخبار بیشتر می بینم!