همه آخرین اخبار دیجیتال و موضوعات داغ؟


ما شما را با جدیدترین در Catching آشنا می کنیم

کروم در حال تماشا است

گوگل کروم در قلمرو سرمایه‌داری نظارتی (اینجا به زبان فرانسوی)، به‌طور خودکار یک شناسه ایجاد می‌کند که کاربران هر وب‌سایتی را با یک سرویس Google شخص ثالث – از جمله Google Ads، YouTube و Google Analytics – ردیابی می‌کند. علیرغم ادعاهای گوگل مبنی بر اینکه از آن برای ردیابی استفاده نمی شود، شناسه منحصربه فرد با ورود به مرورگر کروم به طور جدایی ناپذیری با هویت کاربر مرتبط می شود. تنها راه واقعی برای جلوگیری از آن استفاده از مرورگری است که این شناسه کروم را پیاده سازی نمی کند یا به طور کلی استفاده از Chrome را متوقف کنید.

رتبه بندی وبپرف موبایل – نتایج برای خود صحبت می کنند

در آخرین رتبه‌بندی Fasterize (اینجا به زبان فرانسوی) از سایت‌های پربازدید گوشی‌های هوشمند در فرانسه – که شامل چندین شرکت است که از یک ارائه‌دهنده Analytics خاص استفاده می‌کنند، واقعاً هیچ شگفتی وجود ندارد. در طیف وسیعی از دسته‌ها، از جمله رسانه، تجارت الکترونیک و مسافرت، Fasterize حدود پنجاه سایت را مانیتور می‌کند و سه صفحه را چندین بار در روز اندازه‌گیری می‌کند. عملکرد نسبی وب سایت ها (webperf) بر اساس سرعت نمایش، سبکی صفحه و در کل بهترین شیوه ها است. فرصت مناسبی برای ما است تا به نقش خود در بهینه سازی این سایت ها اشاره کنیم و اینکه چگونه اثربخشی SmartTag و زمان بارگذاری سریع صفحه، AT Internet را به کاربرپسندترین راه حل تحلیل بازار در بازار تبدیل کرده است.

راه حل کوکی IAB؟

آینده تبلیغات دیجیتال به وضوح مکانی ترسناک بدون کوکی های شخص ثالث است. بنابراین، در پی مسدود کردن کوکی‌ها از مرورگرهای فایرفاکس و سافاری توسط گوگل کروم، که طی دو سال آینده انجام می‌شود، IAB در حال ارائه طرح جایگزینی است. که “پروژه Rearc” (برای معماری مجدد) نامیده می شود، هدف آنها همکاری با برندها، آژانس ها، ناشران و شرکت های فناوری برای توسعه یک رویکرد جدید متمرکز بر حریم خصوصی است که از نام کاربری مرتبط به آدرس ایمیل یا شماره تلفن استفاده می کند. اگرچه در مراحل اولیه، پیشنهادها احتمالاً با مقاومت روبرو می شوند زیرا سیستم شناسایی به موضوع رضایت کاربر توجه نمی کند و برای بسیاری از برندها، خرده فروشان و ناشران که در حال حاضر مدل کسب و کار خود را بر اساس سطح بالایی از سفارشی سازی تبلیغات ارائه شده توسط آنها استوار می کند، کاملاً ناکافی است. قرار دادن کوکی های شخص ثالث

دوسوگرایی نظارتی

با گذشت نزدیک به دو سال از معرفی GDPR، هنوز یک فقدان تکان دهنده در مورد غول‌های فناوری که در فروشگاه یک‌جای ایرلند پنهان شده‌اند، وجود دارد. گزارش سالانه اخیر کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند در مجموع 21 تحقیق عمده بین مرزی در حال انجام را نشان می دهد که برخی از آنها به می 2018، زمانی که مقررات لازم الاجرا شد، بازمی گردد. کمیسر هلن دیکسون گفت که سال 2020 نه تنها برای احکام، بلکه با بررسی اثربخشی GDPR برنامه ریزی شده برای 2 سال “سال مهمی” خواهد بود.n.d تولد با این حال، طیف شکایاتی که نیاز به اقدامات نظارتی دارند همچنان گیج‌کننده هستند – با توجه به تبلیغات رفتاری از طریق مناقصه بی‌درنگ، آگهی‌های رضایت غیرقانونی کوکی، مشکلات مربوط به درخواست‌های دسترسی به داده‌ها، افشا، رسیدگی منصفانه، شکایات در مورد بازاریابی الکترونیکی و حق پاک کردن.

گوگل تلویزیون فرانسه را هدف قرار داده است

با «تلویزیون آدرس پذیر» که قرار است در فرانسه ظاهر شود، گوگل در ماه های اخیر نفوذ قابل توجهی به بازار داشته است. با امضای قراردادی با Bouygues Telecom در پایان سال 2019، این غول فناوری قرار است یک سیستم تبلیغات تلویزیونی هدفمند ایجاد کند که از داده‌هایی مانند رفتار مرورگر و اطلاعات اجتماعی و جمعیت شناختی روی جعبه‌های دستگاه خود استفاده می‌کند. اگرچه هزینه تبلیغات تلویزیونی 3.3 میلیارد یورویی در فرانسه تنها کسری از درآمد 137 میلیارد دلاری آلفابت در سال گذشته بود، اما قدرت تجارت تبلیغاتی گسترده و نیروی فروش آن بازار تلویزیون فرانسه را متزلزل کرده است. همچنین این نگرانی وجود دارد که گوگل ممکن است در نهایت سهم زیادی از درآمد تبلیغات تلویزیونی را به خود اختصاص دهد و سایر پخش‌کنندگان را مجبور کند به فناوری تبلیغات روی بیاورند تا از همه آن درآمد کسب کنند. منتظر بروزرسانی های بعدی باشید…

تکنولوژی مدرن یک عذرخواهی مدیون محیط زیست است

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید اثرات زیست محیطی تجزیه و تحلیل دیجیتال را کاهش دهید و در عین حال کارایی را افزایش دهید؟ یک ارائه دهنده معروف تجزیه و تحلیل به تازگی کمپینی را راه اندازی کرده است که به مزایای کمینه سازی داده ها، ذخیره سازی هوشمند و چرخه فضیلت مند اعتماد می پردازد. زمان آن فرا رسیده است که برندها بر روی اخلاق سازگار با محیط زیست و هوشیاری دیجیتالی به عنوان راه هایی برای بهینه سازی عملکرد و دادن مزیت رقابتی به آنها تمرکز کنند. نکته کلیدی: داده های به حداقل رسیده دقیق تر، قابل اطمینان تر، محترمانه تر و کمتر برای سیاره مضر هستند.

آبجو بلوز

آبجو که باعث می‌شود احساس سلطنت کنید و حشره سنبله چه وجه مشترکی دارند؟ در حالی که خرید وحشتناک پاستا، محصولات کنسرو شده و رول در سراسر جهان بیداد می کند، یک ویروس خاص تأثیر فاجعه باری بر فروش آبجو کرونا دارد. شایعات آنلاین در مورد ویروس کرونا در هفته‌های اخیر (اکنون که آتش‌سوزی‌های استرالیا از بین رفته‌اند) با افزایش جستجو برای «ویروس کرونا» و شایعات مبنی بر اینکه نوشیدن آبجو سبک می‌تواند منجر به ابتلا به COVID-19 شود، گسترش یافته است. پس آیا راه بازگشتی برای برند سروزا که تا کنون بیش از 170 میلیون دلار ضرر کرده است وجود دارد؟ شاید یک استراتژی بازاریابی الهام گرفته شده بتواند همه چیز را تغییر دهد – یا آنها می توانند به سادگی محدوده محصولات خود را گسترش دهند و شامل اسپاگتی و لوبیای کنسرو شده باشند.

دفعه بعد در اینترنت می بینمت!

اعتبار: دسترسی به مطبوعات

تصویر: متیو تی رادر در Unsplash

دیدگاهتان را بنویسید