نگاهی به آخرین اخبار دیجیتال و اطلاعات


چه چیز جدیدی در دنیای دیجیتال وجود دارد؟ در اینجا همه آخرین اخبار در این نسخه از Catch Up است.

بازگشت به اصول

مشاهده دقیق رند فیشکین در مورد وضعیت بازاریابی دیجیتال در سال 2019. طی 10 سال گذشته، ماهیت وب کاملاً تغییر کرده است. پاداش هایی که می توان از بازاریابی به دست آورد، اخبار دیروز است. سئو دیگر مربوط به تراکم کلمات کلیدی نیست، محتوای با کیفیت کافی نیست، تعامل کاهش می یابد، دید نیز کاهش می یابد، اینفلوئنسرها دیگر بر بسیاری از افراد تأثیر نمی گذارند، تبلیغات در حال افزایش است و ROI کاهش می یابد. علت این جابجایی لرزه ای چیست؟ پلتفرم‌های اجتماعی و گوگل به معنای واقعی کلمه اکوسیستم را همراه با جریان‌های ترافیک ارگانیک خارجی بلعیده‌اند. در واقع، اصطلاح اینفلوئنسر بازاریابی را می توان این روزها با: به افراد نیمه برهنه در اینستاگرام 500 دلار بپردازید تا با محصول شما عکس بگیرند. نفوذ بازاریابی کم عمق و بی اهمیت شده است. از نظر تبلیغات، سرمایه گذاری و هزینه در حال افزایش است، اما منحنی های سود و سودآوری در پایین ترین حد خود قرار دارند.

پس برنامه چیه؟ همانطور که اغلب اتفاق می افتد، بازگشت به اصول اولیه:

  • دوباره بر روی وب سایت، بازدیدکنندگان و کمپین های ایمیلی خود تمرکز کنید.
  • به جای رویکرد «کلیک کنید» به رویکرد «جستجو» بروید.
  • به تدریج روی اهرم های واقعا خوب سرمایه گذاری کنید.
  • برای درک واقعی مخاطبان و منابع تأثیر خود.
  • از رقبای خود تخیل بیشتری داشته باشید.
  • بدون جذابیت، با محتوای با کیفیت تعامل کنید.
  • قبل از خرید آگهی خود را نشان دهید.

ملکه مارگارت

مارگارت وستاگر دانمارکی، از حامیان سرسخت قوانین ضد انحصار، در آستانه کاندیداتوری برای ریاست کمیسیون اروپا است. در حال حاضر یکی از اعضای سازمان رقابت بروکسل است و اخیراً سومین جریمه 10 رقمی را به دلیل سوء استفاده از موقعیت مسلط در گوگل اعمال کرده است. Adsense بخشی از تحقیقاتی که در سال 2016 آغاز شد. ملکه مارگارت دختر یک کشیش لوتری است و رویکردی مستقیم و دقیق دارد که در بروکسل ارزش قائل است. در واقع، این غول آمریکایی به زودی با تحقیقات مداوم در مورد جستجوی شغل، مسافرت و تجارت محلی، با مشکلات مالی حتی بزرگتری مواجه خواهد شد.

سر و صدای زیاد

شایعه شده است که آلفابت (گوگل) در لیست شرکت هایی برای خرید بزرگترین کاتالوگ موسیقی جهان، که توسط گروه موسیقی یونیورسال (ویوندی) نگهداری می شود، قرار دارد. قیمت مورد انتظار؟ 40 میلیارد دلار

این به طور مستقیم به نفع امپراتوری یوتیوب خواهد بود. با 1.6 میلیارد بازدید کننده ماهانه و بیش از 80 درصد درآمد خود از تبلیغات، 7 برابر کمتر از Spotify به آهنگسازان و سازندگان حق امتیاز پرداخت می کند. این می تواند چند موج در صنعت موسیقی ایجاد کند.

خوب یا بد

رسانه ها که برای بهتر و بدتر شدن با یکدیگر پیوند دارند، ناگزیر باید با داده ها برخورد کنند. می تواند برای همه شرکت کنندگان ارزش ایجاد کند، اما فقط تا یک نقطه. همه چیز مشخص است تا زمانی که رسانه ها بخواهند مستقیماً با Google/Facebook ملاقات کنند، زیرا استفاده از داده ها به طور فزاینده ای نسبت به حریم خصوصی و اخلاق روزنامه نگاری حساس نیست. انتخابات اروپا تنها چند هفته دیگر باقی مانده است و خطر دموکراسی بالاست. در اینجا تاملی بر رابطه اخلاقی بین گروه‌های رسانه‌ای و داده‌های مخاطبان آنها ارائه می‌شود.

ثبات عاطفی

دانشمندان آمریکایی یک جدول تعاملی از 24 بیان صوتی با احساسات مرتبط با آنها ایجاد کردند. هدف این پروژه علاوه بر سرگرم کننده بودن، توسعه ربات ها و سایر هوش مصنوعی در درک آنها از انسان است. اینجا گوش کن

دفعه بعد در اینترنت می بینمت!

اعتبارات:
عکس خاویر آلگ باروس در Unsplash

دیدگاهتان را بنویسید