مشارکت فناوری بخش اصلی استراتژی AT Internet است. هدف ما ارائه یک راه حل تحلیلی است که به طور کامل در اکوسیستم دیجیتال کاربران ما یکپارچه شده است. این چالش برنامه AT Connect است که همه شرکای فناوری ما را گرد هم می آورد. Géric Fossé، رئیس مشارکت در AT Internet، یک نمای کلی از پیشرفتهای اصلی این برنامه را که تقریباً 10 سال است اجرا میشود، به ما ارائه میدهد.
سلام Géric، می توانید یک مرور کلی از برنامه AT Connect برای ما ارائه دهید؟
با برنامه AT Connect، هدف ما ارائه تجزیه و تحلیل دیجیتال بهینه به کاربران خود از نظر تطبیق داده ها، غنی سازی و فعال سازی است. با ادغام های AT Connect، هدف ارائه بینش جامع و مرتبط است که فراتر از محدوده ساده اندازه گیری است. این مشارکت های فناوری مبتنی بر تخصص گسترده و شناخته شده ای است که عملکرد بالای دستگاه دیجیتال کاربر نهایی را تضمین می کند.
به عنوان یک بازیکن خالص در Analytics، ما بر تجارت اصلی خود تمرکز می کنیم و حوزه های مکمل مرتبط را به متخصصان واگذار می کنیم. هر توسعه مبتنی بر فناوری هایی است که ادغام با راه حل های شخص ثالث را تسهیل می کند. باز بودن اصل راهنمای ما است.
آخرین تحولات در برنامه مشارکت های فناوری چیست؟
برنامه AT Connect بیش از 65 شریک فناوری را گرد هم می آورد که متخصص و متخصص در زمینه های مربوطه خود هستند (تجربه کاربر، CRM، تست AB، CMS، بازاریابی، ایمیل، تلفن همراه، اسناد، رسانه های اجتماعی و غیره). برای استفاده کامل از این مشارکت های فناوری، رویکرد خود را به روز کرده ایم. 65 شریک ما به سه دسته تقسیم می شوند: سازگار با فناوری، شرکای فناوری و شرکای فناوری برتر. عضویت در یک دسته بندی خاص بر اساس انجام موفقیت آمیز پیش نیازهای فنی و معیارهای مرتبط است که منجر به افزایش ارزش افزوده برای کاربران ما می شود.
با این سازمان جدید، ما می خواهیم مشارکت های فناوری خود را تقویت کنیم و تخصص مربوطه خود را برجسته کنیم. به این ترتیب ما نیز شفافیت بیشتری را به کاربران خود ارائه می دهیم. استراتژی ما در برنامه جدید AT Connect توضیح داده شده است، که می توانید در اینجا بخوانید اتصال.
این تغییرات محصول چگونه رخ می دهد؟
برای افزایش آگاهی و استفاده از رابطها، تصمیم گرفتیم مشارکتهای فناوری را در هسته محصول ادغام کنیم – دلیل شروع ما مرکز ادغام AT Connect. این رابط، مستقیماً از بسته تحلیلیبه کاربران اجازه می دهد تا لیست ادغام های موجود و فرآیندهای فعال سازی مرتبط را مشاهده کنند.
معماری مرکز ادغام AT Connect بر اساس سازماندهی جدید مشارکت های فناوری (نام راه حل های شخص ثالث، آرم ها، تخصص ها، دسته های مشارکت، موتور جستجو و غیره) است. تنها با چند کلیک، کاربران می توانند نحوه اتصال خود را پیدا کنند بسته تحلیلی به ابزارهای مختلف اکوسیستم دیجیتال خود.
علاوه بر کاوش در اتصالات موجود، کاربران همچنین می توانند بازخورد خود را به اشتراک بگذارند و الزامات یکپارچه سازی خود را به اشتراک بگذارند. این درخواستها بخشی از فرآیند نقشه راه AT Connect است و منجر به ایجاد مشارکتهای فناوری جدید میشود.
شرکای برتر این برنامه چه کسانی هستند؟
ناشران AB Tasty، Batch، Commanders Act، Easyence، Kameleoon، Kamp'n، OnCrawl، Poool، Reeport، Tealium در دسته شریک فناوری برتر قرار دارند. این شرکت ها که در بازارهای خود شناخته شده هستند، از نظر کیفیت داده ها، رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها و قابلیت اطمینان KPI های نمایش داده شده، استانداردها را رعایت می کنند.
ما از نزدیک با این بازیکنان ممتاز همکاری می کنیم تا بهترین راه حل های مربوطه را به کاربران خود ارائه دهیم. شرکای ما قبلاً نظرات خود را در مورد این برنامه جدید به ما داده اند:
Batch + AT Internet شراکت کاملی است. بیش از یک رابط، این یک توسعه منطقی از پیشنهاد ما است که به مشتریان مشترک ما یک مزیت ساده و قابل فعال را ارائه می دهد: اندازه گیری بازگشت سرمایه کمپین های اطلاع رسانی هدفمند آنها، هم در تلفن همراه و هم در وب. ما خوشحالیم که به عنوان یک شریک فناوری برتر گواهینامه دریافت می کنیم!
سیمون دولت، مدیر عامل Batch
مشارکت اینترنتی Kameleoon و AT یک راه حل کامل برای نیازهای سفارشی سازی و آزمایشی شرکت ها در عرصه دیجیتال ارائه می دهد. هدف این نوع مشارکت کمک به بازاریابان، مدیران تجارت الکترونیک و تیم های محصول است تا نرخ تبدیل رابط های وب خود را افزایش دهند و درآمد دیجیتالی شرکت های خود را افزایش دهند. برای فعال سازی سریع داده های بازدیدکنندگان و بهبود تجربه آنها، ایجاد اکوسیستمی از راه حل های متصل و مکمل مانند AT Internet و Kameleoon ضروری است.
Anne-Claire Bellec، مدیر ارشد اجرایی Kameleoon
مشارکت بین Kamp'n و AT Internet ناشی از نیاز واقعی بازار به مدیریت کمپین های Google و Facebook بر اساس داده های اینترنت AT است. Kamp'n بر بهینه سازی عملکرد تبلیغات فیس بوک و تبلیغات گوگل با قرار دادن داده ها در مرکز کمپین ها تمرکز دارد. بنابراین، طبیعی بود که AT Internet & Kamp'n برای بهینه سازی تبلیغات و اندازه گیری عملکرد مرتبط با هم متحد شوند! در ادامه چه برنامه ای داریم؟ توسعه مستمر یکپارچه سازی برای غنی سازی تجزیه و تحلیل اینترنتی AT با داده های فیس بوک و گوگل.
Mikael Witzer، شریک – مدیر کشور در Kamp'n
رابطهای که ما در طول سالها ایجاد کردهایم بر اساس برتری فناوری، اشتراکگذاری و پشتیبانی است. AT Internet یک شریک فناوری استراتژیک برای OnCrawl است که کاربران ما را قادر میسازد تا دادههای تحلیلی را با دادههای خزیدن ما ارجاع دهند تا بینشهای کلیدی را در مورد تأثیر عملکرد SEO خود ارائه دهند. به همین ترتیب، ادغام AT Connect ما به ما اجازه می دهد تا پیشنهادات تجاری AT اینترنت را غنی کنیم و داشبوردهای اختصاصی SEO را در اختیار کاربران خود قرار دهیم. AT Internet یک شریک کلیدی است نه تنها به دلیل موقعیت جغرافیایی نزدیک ما، بلکه به دلیل فروش، محصول و قابلیتهای بازاریابی که با هم معرفی کردهایم و همچنان ایجاد میکنیم.
اما لابرادور، رئیس بازاریابی و ارتباطات در OnCrawl
تصمیم گیری استراتژیک بر اساس اعداد می تواند خطرناک باشد. به همین دلیل طبیعی بود که Easyence به یک شریک اینترنتی AT تبدیل شود. ما راه حل های قابل اعتماد و بسیار مؤثری را بر اساس کیفیت مجموعه Analytics، پاسخگویی تیم های اینترنتی AT و احساس رضایت مشتری ارائه می دهیم. به لطف همکاری ما با اینترنت AT، مشتریان متقابل ما می توانند بهترین تصمیمات را به راحتی و با اطمینان خاطر بگیرند.
Agnès de Rougé، مدیر اتحاد Easyence
به عنوان یک شریک قدیمی بیش از 6 سال، ما خوشحالیم که به عنوان یک شریک برتر در برنامه AT Connect لیست شده ایم. AT Internet یک بازیکن پیشرو در تجزیه و تحلیل دیجیتال است و ترکیب راه حل های ما ارزش قابل توجهی را برای مشتریان ما به ارمغان می آورد تا تجربه کاربر را بهبود بخشد. فراتر از جنبه فناوری، ما همچنین ارزش های مشترک رضایت مشتری، کیفیت داده ها و احترام به حریم خصوصی را به اشتراک می گذاریم.
فابین راجر، معاون AB Tasty در فرانسه
مشارکت ما با AT Internet نتیجه یک جنبه اساسی از نحوه برخورد ما با محصولاتمان است: تمرکز بر موارد ضروری و عدم گسترش آن بسیار نازک. با Access، ما ابزاری را برای ناشران برای اجرای استراتژی دسترسی به محتوای خود فراهم می کنیم. مشارکت ما با AT Internet حول این مسائل است: به ناشران اجازه میدهیم حداکثر دادهها را برای درک مخاطبان خود داشته باشند و بنابراین از مناسبترین اهرمهای فعالسازی استفاده کنند. ما خوشحالیم که میتوانیم این همکاری را با Aquitaine توسعه دهیم تا تا حد امکان به نیازهای ناشران فرانسوی و اروپایی نزدیک شویم.
الکساندر سانتینی، بنیانگذار و مدیر محصول در Poool
شریک برتر بودن به معنای دسترسی مستقیم به مخاطبین با کیفیت است که در دسترس هستند و همیشه آماده گوش دادن هستند. از ابتدای همکاری ما، تیمهای اینترنتی AT همیشه در کمک به ما در ارائه مزایای یکپارچگی عمیق بین راهحلهای مربوطه به کاربران بسیار پاسخگو بودهاند. ما مشتاقانه منتظر بهروزرسانیهای AT Internet API و ویژگیهای جدید با مشتریان متقابل خود هستیم!
اتین گوترون، مدیر محصولات و عملیات در Reeport
ما خوشحالیم که برای بیش از 5 سال شرکای برتر هستیم. ما روی طیف وسیعی از پروژهها با هم کار میکنیم و به مشتریان مشترکمان مانند Total، Leboncoin و France Télévisions کمک میکنیم تا عملکرد دیجیتال خود را بهبود بخشند. ادغام سمت سرور ما به ما امکان می دهد تا از دست دادن اطلاعات در حین مرور (اتصالات خراب، Adblocker، صفحه به طور کامل بارگیری نشده…) را جبران کنیم که می تواند بر کیفیت گزارش های تحلیلی تأثیر بگذارد. ما همچنین روی عملکرد برنامه و انتقال داده کار می کنیم که به طور قابل توجهی تجربه کاربر و نرخ تبدیل مرتبط را بهبود می بخشد.
وینسنت روی، مدیر اتحاد Tealium
برای ما، مدیریت برچسب و انطباق با GDPR یکی هستند. بنابراین، انتخاب پلتفرم جمع آوری رضایت و ترجیح (CPMP) همراه با پلتفرم مدیریت برچسب آن، طبیعی است. ترکیبی از 2 رویکرد ما برای مشتریانی که هم از پلتفرم قوی و هم از معافیت اینترنت AT در صورت انصراف از دسته Analytics بهره مند هستند، بسیار منطقی است. زمان آن فرا رسیده است که French Tech به لطف هوشمندی محصولات و تیم های خود، ارتباطات خود و توانایی خود را برای ایجاد ارزش پیشنهادی بیشتر تقویت کند. این اکوسیستم ما است که باید بهبود یابد.
مایکل فرومنت، مدیرعامل قانون فرماندهان
❮ ❯
هر کلمه پایانی؟
محصولات جدید AT Connect مبتنی بر ارزش هایی است که ما قویاً از آنها حمایت می کنیم و با شرکای فناوری خود به اشتراک می گذاریم: اعتماد و شفافیت. این ارزشها به خوبی در انواع ادغامهای موجود نشان داده میشوند که کلید عملکرد روان اکوسیستم دیجیتال کاربران ما هستند. لطفا از ما دیدن فرمایید صفحه برنامه AT Connect برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 65 شریک فناوری ما.