L'Équipe به عنوان پیشروترین روزنامه ورزشی ملی فرانسه، یک پیشنهاد دیجیتال جامع دارد که روزانه 2.8 میلیون کاربر (شامل 1.2 میلیون کاربر برنامه) و 1.5 میلیارد بازدید از صفحه را در ماه جذب می کند. با تشکر مصمم داده محور رویکردی که توسط برند ورزشی اتخاذ شد و با یک تیم دیجیتالی که طیف گستردهای از فعالیتهای سئو، مدیریت ترافیک و علم داده را پوشش میدهد، L'Équipe توانست عملکرد خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشد و رشد را تسریع بخشد.
+ 80% صفحه–دیدگاه ها / + 113٪ اشتراک
نرخ باز شدن اعلان هدفمند x30
چالشس
با یک مدل کسبوکار مبتنی بر اشتراکهای پولی و تبلیغات نمایشی، ادغام تجزیه و تحلیل تا حد امکان برای ایجاد حداکثر تعامل کاربر ضروری بود. هدف از این رویکرد تحلیل محور این بود که به L'Équipe اجازه دهد استراتژی محتوای خود را اصلاح کند و تصمیم گیری را بهینه کند. هدف این بود که اعضای تحریریه بتوانند روی موضوعات مورد علاقه، زمان انتشار محتوا، و نحوه ویرایش استراتژیک و بهینه سازی صفحات (به عنوان مثال صفحه اصلی) برای افزایش مستمر محتوا، قالب، زمان و پشتیبانی، با تیم های بلادرنگ تمرکز کنند. .
تیم دیجیتال L'Équipe همچنین میخواست روشهای مبتنی بر داده را برای شخصیسازی محتوای پیشنهادی، مانند امتیازدهی کاربران – و همچنین رویکردهای مختلف برای بهبود توصیههای محتوا، کسب و ایجاد وفاداری و غیره پیادهسازی کند.
نتیجه
با بینش بهدستآمده از تجزیه و تحلیل اینترنتی AT، تیمها توانستند تولید محتوا را بهینه کنند و مستقیماً بر آنچه که میخواستند برجسته کنند تأثیر بگذارند. این به آنها اجازه داد تا چندین عمل را برای بهینه سازی استراتژی ویرایشی انجام دهند.
اولویت دادن به انتخاب تم ها برای جلوه های بصری L'Équipe به آن ها امکان می داد تا پتانسیل هایی را برای مخاطبان جدید کشف کنند. آنها همچنین توانستهاند با تحلیل موقعیتهای صفحه و توالیهای پیمایش برای ایجاد تغییرات در منو (یعنی بر کدام ورزشها یا مسابقات تاکید شود) یا انتخابهای سرمقاله، رویکرد کارآمدتری به UX داشته باشند و توزیع محتوای رایگان در مقایسه با محتوای پولی را بهتر کنترل کنند. علاوه بر این، انتقال تعدادی از مقالات به نسخههای رایگان در وب به ارجاع آنها کمک کرد و محتوای مرتبط با ورزشهای کمتر محبوب را دید بهتری ارائه داد.
در مقایسه با چند سال پیش، آگاهی از ارزش داده ها اکنون نقش عمده ای در استراتژی L'Équipe ایفا می کند. در حالی که دستیابی به این پیشرفت عظیم زمان بر است، رویکرد مبتنی بر داده به طور کامل در بین بازاریابی، صاحبان محصول، تحریریه و تیم های IT یکپارچه شده است.
رومین لوته، رئیس بخش داده
علاوه بر بهینهسازی عملکرد محتوا، تیمها میخواستند دادهها را برای هدایت توصیههای محتوا، اقدامات وفاداری یا استراتژیهای کسب جدید فعال کنند – بنابراین شخصیسازی رویکرد خود را افزایش دهند. آنها با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های رفتاری پیشرفته توانستند محتوای پویا ارائه دهند و در نتیجه مصرف محتوای مرتبط را افزایش دهند.
نتیجه گیری
L'Équipe با کار با AT Internet توانست بازدید از صفحه خود را 80٪ و اشتراک را تا 113٪ افزایش دهد. هدف نهایی آنها این است که اجازه دهند صفحه اصلی آنها مطابق با علایق کاربران در یک ورزش خاص سفارشی شود. پس از یک مقاله در صفحه اول، هر مشترک می تواند از منتخبی از مقالات ثانویه استفاده کند که با نمایه او تطبیق داده می شود. سپس امکانات و کاربردهای مورد نظر بی حد و حصر خواهد بود.
می خواهید بیشتر کشف کنید؟
مطالعه موردی را دانلود کنید