روزنامه فرانسوی Le Parisien با بیش از 110 میلیون بازدید در ماه در دسکتاپ، وب تلفن همراه و برنامه ها، حضور دیجیتالی بسیار قوی دارد. مدل کسبوکار آن بر اساس اشتراکهای خواننده پولی و مشارکتهای وابسته است.
تیم مخاطبین به منظور استفاده هرچه سریعتر از تجزیه و تحلیل داده های خود، یک استراتژی تحلیلی کارآمد و کارآمد را اجرا کرده است.
چالش ها: تاریخ دموکرات هاسبهینه سازی ویرایشیسation و SEO
تیم مخاطب در Le Parisien نقش مرکزی و متقابل دارد و با تمام تیم های محصول، اشتراک و تحریریه کار می کند. به ویژه، آنها از تجزیه و تحلیل وب، اقدامات SEO و کل استراتژی جذب ترافیک پشتیبانی می کنند. آنها باید روزانه به جریان های زیادی از درخواست های مخاطبان “تجاری” که لزوماً با تفسیر تجزیه و تحلیل داده ها آشنا نیستند، پاسخ دهند.
طیف وسیعی از چالش های تحلیلی وجود دارد:
- ایجاد حالت مدیریت داده محور
- بهینه سازی ارگونومی و خوانایی وب سایت LeParisien.fr
- تا جایی که ممکن است خود را در موتورهای جستجو قرار دهند
نتایج
تیم مخاطبان توانست خیلی سریع از داده های تحلیلی استفاده کند. چالش اصلی بهینه سازی زمان صرف شده در برنامه ها برای جلوگیری از اثر تنگنا بود.
راه حل این بود که دسترسی به داده ها با تولید گزارش های روزانه در قالب باز شود داشبورد. آنها برای هر تیم تجاری (اشتراک، سرمقاله، محصول، توسعه کسب و کار) خاص هستند و مزایای زیادی را ارائه می دهند:
- نیازی به ایجاد حساب کاربری برای هر گیرنده نیست
- برای تفسیر داده ها نیازی به دانش طرح نشانه گذاری نیست
- خوانایی و درک بهتر نتایج
- دامنه کامل تجزیه و تحلیل تحت پوشش (3 سایت و دستگاه)
تیم Audience همچنین از راه حل AT Internet به عنوان یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی UX استفاده می کند. هدف آنها تجزیه و تحلیل کل ناوبری برای بهینه سازی موقعیت بلوک های محتوا در یک صفحه و انتخاب های ویرایشی مناسب است.
برای آشنایی بیشتر با اقدامات انجام شده و کشف نتایج به دست آمده از نظر سئو، مطالعه موردی را به صورت رایگان دانلود کنید!