به اوت 2019 برسید: آخرین اخبار دیجیتال


اخبار دیجیتال اوت 2019 را فرا می گیرد

ما شما را با جدیدترین های Catching Up آشنا می کنیم.

خلاصه

راش طلا/مشکل برگزیت/مسدود کردن دوبار اندروید/ رضایت از کوکی GDPR/ پروفایل محرمانه اینستاگرام/ساندانس ترسیده.

عجله طلای بعدی…

شرکت سرمایه گذاری SparkLabs Global Ventures مستقر در سان فرانس مقاله ای را در مورد “هشت طلا” جدید برای داده های کشت شده (مانند داده های ERP) منتشر کرد. این واقعیت را برجسته می کند که بسیاری از صنایع تنها اکنون شروع به درک اهمیت به دست آوردن اطلاعات واقعی مشتری کرده اند. از آنجایی که شرکت های Fortune 1000 تمایل بیشتری به پرداخت برای داده های پرورشی دارند، اکنون ارزش مناسبی پیدا کرده و حتی برای موفقیت شرکت بسیار مهم است. این مقاله همچنین به این نکته اشاره می‌کند که با کمبود متخصصان هوش مصنوعی در بازار، امروزه پلتفرم‌های تحلیلی نه تنها باید دسترسی کاربران را به داده‌هایی که هم مرتبط و هم قابل اجرا هستند، فراهم کنند، بلکه آنها را قادر می‌سازد تا به داده‌های هوش مصنوعی خود تبدیل شوند. داده هایی که برای همه قابل دسترسی است، آینده است و “زمان استخراج آن برای بینش و رفاه اکنون است.”

برگزیت و جریان داده ها

با نزدیک شدن به برگزیت، به شرکت ها توصیه می شود خود را برای یک سناریوی بدون توافق آماده کنند. بنابراین بسیاری از DPOها به دنبال راه های جایگزین برای انتقال قانونی داده ها پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا خواهند بود. یکی از پادمان هایی که شرکت ها می توانند برای انتقال داده ها مطابق با GDPR استفاده کنند، بندهای قراردادی استاندارد (SCCs) است که توسط ICO بریتانیا توصیه می شود. SCC ها مجموعه استانداردی از شرایط قراردادی هستند که فرستنده و گیرنده داده های شخصی امضا می کنند. اینها شامل تعهدات قراردادی است که به محافظت از داده های شخصی در هنگام خروج از اتحادیه اروپا و حفاظت از GDPR کمک می کند.

با این حال، شرکت‌هایی که به SCC متکی هستند ممکن است در مورد پرونده‌های معلق که قانونی بودن SCC در ECJ را به چالش می‌کشند، نگرانی داشته باشند. جلسات مکرر در گذشته نشان داده است که مقامات ایالات متحده (به عنوان مثال آژانس های نظارتی) تا چه اندازه در پردازش انبوه داده های اروپایی دخیل هستند و این سوال که آیا SCC ها حفاظت کافی را ارائه می دهند یا خیر. در حالی که شرکت های چند ملیتی مطمئناً از قوانین الزام آور شرکتی (پرهزینه و وقت گیر) سود خواهند برد، به شرکت های کوچک و متوسط ​​که در حال حاضر به SCC متکی هستند، توصیه می شود که از آخرین اطلاعات مطلع باشند و ببینند که حماسه با برگزیت در چند هفته آینده چگونه پیش می رود.

اندروید زیر آتش

گوگل بار دیگر به سوء استفاده از موقعیت برتر خود در اندروید با قرار دادن موتور جستجوی پیش فرض خود بر روی آن متهم شده است. موتور جستجوی «اخلاقی» آلمانی Ecosia گوگل را متهم به محدود کردن مصنوعی گزینه‌های کاربر با رفتار انحصاری غیراخلاقی، ضد رقابتی و مضر کرده است. گوگل در اوایل آگوست اعلام کرد که حراجی برگزار می‌کند تا به موتورهای جستجوی جایگزین اجازه دهد تا از سال 2020 به ارائه‌دهنده پیش‌فرض دستگاه‌های تلفن همراه در اروپا تبدیل شوند. این بدان معناست که همه کاربرانی که یک دستگاه اندرویدی جدید راه‌اندازی می‌کنند یا دستگاه موجود خود را به حالت کارخانه بازنشانی می‌کنند، شما صفحه انتخابی را مشاهده خواهید کرد که از آنها می‌خواهد موتور جستجویی را که می‌خواهند به‌عنوان پیش‌فرض استفاده کنند انتخاب کنند – اساساً باعث می‌شود رقبای Google برای هر نصب موتور جستجوی غیر Google یک مزایده بپردازند. پس از جریمه 5 میلیارد دلاری در سال 2018 توسط تنظیم کننده های اتحادیه اروپا، این روند نرم تر از غول فناوری است.

سود اندروید برای 28 میلیون کاربر فرانسوی؟

گوگل همچنین بار دیگر در فرانسه مورد انتقاد قرار گرفت، این بار توسط گروه حمایت از مصرف کننده UFC-Que Choisir، متهم به “غرق کردن کاربران در قوانین بی پایان حریم خصوصی”. برای اولین بار در نوع خود برای فرانسه و اروپا، این ادعای غرامت می تواند به این معنا باشد که 28 میلیون کاربر اندرویدی این کشور واجد شرایط پرداخت حداکثر 1000 یورو برای هر کدام هستند. آلن بازوت، رئیس گروه اشاره می کند که تلفن شما 340 بار در روز موقعیت جغرافیایی می کند، حتی زمانی که از هیچ یک از خدمات گوگل استفاده نمی کنید، که یک “تجاوز به حریم خصوصی” واقعی است. او همچنین از پیگیری اقدامات گروهی بیشتر علیه شرکت‌های بزرگ فناوری دفاع کرد و جریمه 50 میلیون یورویی Google CNIL را صرفاً «نیش پشه» از درآمد 36.3 میلیارد دلاری سال گذشته نامید.

پنجره‌های بازشو رضایت کوکی GDPR: «بی‌معنی و دستکاری‌کننده»

یک مطالعه اخیر به ماهیت مشکوک اعلامیه های رضایت کوکی GDPR اشاره کرد که کاربران را به صورت روزانه بمباران می کند. در سندی با عنوان رضایت (غیرآگاهانه): بررسی اعلامیه‌های رضایت GDPR در محلمحققان دانشگاه روهر بوخوم، آلمان و دانشگاه میشیگان در ایالات متحده، با همکاری محققان دانشگاه روهر بوخوم، 1000 اعلامیه آنلاین کوکی را جمع‌آوری کردند و طیف وسیعی از مکانیسم‌های رضایت کوکی موجود را بررسی کردند. به نظر می رسد که بسیاری از تکنیک های خرابکارانه برای کسب رضایت استفاده می کنند و “اکثریت قریب به اتفاق اعلامیه های رضایت کوکی با قانون حریم خصوصی اروپا مطابقت ندارد” – چه کسی حدس می زد؟

ردیابی مخفی کاربران شریک تبلیغاتی اینستاگرام

شریک تبلیغاتی اینستاگرام Hyp3r گزارش شده است که مکان مخفی و سایر داده های میلیون ها کاربر را جمع آوری و ذخیره کرده است. Hyp3r یک پلت فرم بازاریابی مبتنی بر مکان است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا کاربرانی را که در رویدادهای خاص شرکت می کنند هدف قرار دهند. این شرکت که تا همین اواخر در فهرست راهنمای رسمی شرکای بازاریابی فیس بوک ذکر شده بود، از صفحات موقعیت مکانی اینستاگرام برای جمع آوری و ذخیره استوری های حساب شخصی و ایجاد پروفایل های کاربر سایه دقیق استفاده می کرد. این واقعیت که فیس‌بوک اجازه داد چنین نقض آشکار ممنوعیت جمع‌آوری خودکار داده‌ها برای مدت طولانی ادامه یابد، همچنان یک راز باقی مانده است.

چگونه می توان مخاطبان ساندنس را ترساند

در یک نکته سبک تر (!!!)، The Great Hack امسال در جشنواره ساندنس سر و صدای زیادی به پا کرد. این فیلم که به‌عنوان «یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۹» شناخته می‌شود، کمبریج آنالیتیکا، دستکاری انتخابات و نحوه استفاده از داده‌های ما را مورد بررسی قرار می‌دهد. در اینجا یک مقاله عمیق توسط کارول کادولادر، جنگجوی حریم خصوصی داده ها، که به شدت در فیلم نقش دارد، آمده است. دستکاری داده های جمعی به سبک سال 1984 و شستشوی مغزی جهانی – چه راهی بهتر برای پایان دادن به تعطیلات تابستانی؟

دفعه بعد در اینترنت می بینمت!

اعتبار: Netflix.com 2019

دیدگاهتان را بنویسید