ما شما را با جدیدترین در Catching آشنا می کنیم
هاین در چهره مصرف گرایی توده ای
مصرف کنندگان امروزی به طور فزاینده ای از مسائل اخلاقی آگاه هستند و می خواهند اثرات زیست محیطی محصولاتی را که می خرند کاهش دهند. در عین حال، اعتماد عمومی به بخش تبلیغات و ارتباطات در پایین ترین حد خود قرار دارد. در پادکست اخیر France Inter (در اینجا به زبان فرانسوی موجود است)، گیلداس بونل، رئیس AACC (انجمن آژانس های ارتباطی فرانسه) در مورد “ارتباطات زیست محیطی” و قابلیت یک رویکرد تبلیغاتی که پایداری و کاهش مصرف را ترویج می کند، بحث می کند.
با توجه به مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی یک مسئله کلیدی برای بسیاری از مصرف کنندگان و تا 20٪ از مردم فرانسه در خط نان، صنعت تبلیغات/ارتباطات با یک بحران وجودی مواجه است. در حالی که برخی از برندها تصمیم میگیرند که به “در سبز پنهان” ادامه دهند (یعنی محصولاتی را که ادعا میکنند سبز هستند اما بدون تبلیغ صریح آنها را میفروشند)، بسیاری از برندها نیاز به تغییر رویکرد خود را به نفع سبز بودن، ساخت فرانسه، و 100% درک کردهاند. قابل ردیابی
اما آیا برندها واقعاً می توانند زنده بمانند اگر مصرف کنندگان را به مصرف کمتر تشویق کنند؟ گیلداس ادعا می کند که می توانند.
با کنار گذاشتن سیل شستشوی سبز سازمانی در سالهای اخیر، شرکتها دریافتهاند که برای ادامه جذابیت برای مصرفکنندگان و زنده ماندن در این عصر جدید زیستمحیطی، باید ذاتاً فضیلتمند تلقی شوند. با اتخاذ رویکردی هوشمندانه به داستان سرایی برند که دیدگاهی اخلاقی را منتقل می کند و ارتباطی با مصرف کنندگان ایجاد می کند، آنها می توانند اعتماد آنها را تقویت کرده و وفاداری بلندمدت به برند را مستحکم کنند. مصرف گرایی توده ای به طور جدی مختل می شود!
فرانسه اینتر راه را هموار می کند!
کانال رادیو فرانسه فرانسه اینتر موقعیت خود را به عنوان ایستگاه رادیویی پیشرو در کشور برای سومین سال متوالی تایید کرد و بهترین بازگشت خود را تا کنون (اینجا به زبان فرانسوی) منتشر کرد. با استفاده کامل از رویکرد تجزیه و تحلیل وب برای بهینه سازی عملکرد ایستگاه، وضعیت خود را به عنوان ایستگاه رادیویی پیشرو در امواج رادیویی تأیید کرد و به مجموع مخاطبان نزدیک به 6.5 میلیون شنونده رسید، افزایش بیش از 100000 نفر در سال 2018 – این شامل یک رکورد بیننده است. سهم 12.5 درصدی این ایستگاه به ویژه برای افراد زیر 35 سال محبوب است و همچنین با 1.3 میلیون نفر در روز به آن گوش می دهند، پر شنیده ترین رادیو در رسانه های دیجیتال است. در اکتبر 2019، به بیش از 41 میلیون شنونده درخواستی (پادکست eStat + AOD ACPM) و بیش از 37 میلیون بازدید ویدیو، دو رکورد در تمام دوران، رسید.
GDPR معایب – برنده شدن در نبرد برای داده های شخصی
از زمانی که GDPR در ماه مه 2018 معرفی شد، بهعنوان مبتکرانهترین و مترقیترین چارچوب حفاظت از دادهها در جهان مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، یک اتاق فکر اخیر که توسط مؤسسه Montaigne (یک اندیشکده مستقل سیاست عمومی فرانسه) انجام شده است، به طیف وسیعی از مشکلات مربوط به مقررات و نیاز به حل سریع آنها اشاره کرد (مقاله در اینجا به زبان فرانسه).
در مطالعه صد صفحه ای ارائه شده به اتحادیه اروپا، این مؤسسه تجزیه و تحلیل مقایسه ای گسترده ای از رژیم های حفاظت از داده های موجود در اروپا، ایالات متحده، هند و چین انجام داد و تعدادی توصیه ارائه کرد. این گزارش در چارچوب لایحه اخیر حریم خصوصی هند و CCPA آتی ارائه شده است و خواستار تقویت فوری GDPR است.
فرانسوا گاودمنت، مشاور ارشد مؤسسه خاطرنشان می کند که اگرچه GDPR به شدت بر رضایت و اطلاعات تمرکز دارد، اما در مورد استفاده از داده ها بسیار واضح نیست و هیچ گونه راهنمایی در مورد حمایت از افراد در برابر دولت ندارد. از آنجایی که هند به دنبال راه حلی میانی بین اروپا و چین است، این محقق از اروپا می خواهد که به ایالات متحده نگاه کند، جایی که حفاظت از حریم خصوصی در درجه اول موضوع قانون مصرف کننده است و به مصرف کنندگان اجازه می دهد از شرکت ها برای سوء استفاده از داده ها شکایت کنند.
این اتاق فکر همچنین خواستار معرفی پادمانهای GDPR است، مانند محدود کردن فروش مجدد و استفاده مجدد از دادهها (در ارتباط با دستورالعمل طولانیمدت انتظار حفظ حریم خصوصی الکترونیکی)، ایجاد چارچوبی برای شناسایی کاربر از طریق هوش مصنوعی، و یکسان کردن رویکردهای مختلف دولتها. اعضای اتحادیه اروپا این نتیجه میگیرد که علاوه بر جریمههای اروپایی، باید فرصت گستردهتری برای شهروندان برای انجام اقدامات قانونی، از جمله اقدامات گروهی، در رابطه با مسئولیت شرکتهایی که دادهها را پردازش میکنند، وجود داشته باشد.
Bouygues تلویزیون می دهد گوگل راه نجات در اروپا
در اقدامی که بازار تلویزیون دیجیتال اروپا را شوکه کرد، Bouygues Telecom اخیراً به نیروهای Google پیوست تا یک پیشنهاد تبلیغات تلویزیونی تقسیمبندی شده (اینجا به زبان فرانسوی) ایجاد کند. این به طیف وسیعی از کانالهایی که محتوای آنها از طریق جعبههای تلویزیون دیجیتال Bouygues (Bboxes) مشاهده میشود، اجازه میدهد تا محتوایی را که پخش میکنند با مشخصات افرادی که آن را مصرف میکنند، تطبیق دهند.
Bboxes در 50 درصد از خانواده های فرانسوی وجود دارد و این حرکت می تواند بیش از 200 میلیون یورو در 5 سال آینده درآمد ایجاد کند. کانالهای Bbox با استفاده از فناوری Google بهعنوان دروازهای بین Bouygues Telecom و سرور تبلیغات کانال، تمام اطلاعات هدفگیری لازم را – از جمله دادههای اجتماعی و جمعیتشناختی، موقعیت مکانی و رفتار مرور – در پیشنهادی که در ابتدای سال 2021 ارائه میشود، جمعآوری میکند.
تصمیم Bouygues نگرانی های جدی را در رسانه های فرانسوی ایجاد کرده است که نگران توانایی آن در حفظ استقلال و همکاری با اشخاص ثالث مورد اعتماد بی طرف و مستقل هستند. Arnaud Creput، مدیرعامل شرکت Smart Smart گفت: “ورود گوگل به بازار تلویزیون فرانسه یک خطر بزرگ برای کل اکوسیستم اروپا است.” وی افزود که «دیگر [lost deal] جاه طلبی های گوگل را در فرانسه دفن می کرد. اما این تصمیم به طور کامل کارت ها را بازنویسی می کند.
غول فناوری آمریکایی به طور علنی جاه طلبی خود را برای ورود به بازار تلویزیون دیجیتال اروپا در سال 2019 اعلام کرده است – این شرکت به تازگی یک جهش بزرگ انجام داده است.
نه یعنی نه… شرکت های فرانسوی زیر میکروسکوپ CNIL
شکایتی با CNIL فرانسه علیه CDiscount، Allociné و Vanityfair به دلیل انجام کوکیهای ردیابی علیرغم اینکه کاربران به وضوح از موافقت با بنرهای کوکی در وبسایت خود خودداری میکنند، ثبت شده است.
در گزارشی توسط Noyb.eu، سایت فروش آنلاین CDiscount، راهنمای فیلم Allociné و مجله مد Vanity Fair به صدها شرکت متمرکز بر تبلیغات اجازه دادند تا علی رغم امتناع از رضایت، فعالیت آنلاین کاربران خود را پیگیری کنند. در این گزارش از فیس بوک و شرکت هایی مانند AppNexus و PubMatic به عنوان گیرندگان این کوکی ها نام برد که پس از مخالفت آشکار کاربران با هرگونه ردیابی، کوکی های ردیابی را قرار دادند.
با استفاده از پسوند عینک کوکی، سوژههای داده میتوانستند ببینند که اطلاعات شخصی آنها در اختیار تعداد زیادی از «فروشندگان» قرار گرفته است و ابزار «پذیرش کوکیها» در حین پردازش کاملاً نادیده گرفته شده است.
گروه های مربوطه از نظر تئوری مشمول جریمه حداکثر 4 درصد از گردش مالی سالانه جهانی خود، متناسب با تعداد افراد تحت تأثیر در فرانسه هستند.
انطباق با CCPA
از 1 ژانویه قابل اجرا استStدر سال 2020، CCPA به دلیل تعریف گسترده خود از نحوه اعمال “فروش” داده در تبلیغات دیجیتال تحت نظارت فزاینده ای قرار دارد. اگرچه تبلیغکنندگان دیجیتال از انواع مختلفی از اطلاعات استفاده میکنند که ممکن است شخصی باشد و با سایر شرکتها به اشتراک گذاشته شود تا اهداف یا خدمات خود را برآورده کنند، مشخص نیست که تا چه حد از CCPA تبعیت میکنند.
طبق تفسیر استاندارد قانون، فروش صرفاً مبادله اطلاعات شخصی ساکنان کالیفرنیا با پول نیست، بلکه برای هر ارزش تجاری است. ناشری که یک شناسه دستگاه را به یک شرکت فناوری تبلیغاتی برای پر کردن یک نمایش تبلیغاتی برنامهریزی میکند، یا تبلیغکنندهای که فهرستی از آدرسهای IP را با یک آژانس تبلیغاتی هدفمند به اشتراک میگذارد، میتواند طبق قانون به عنوان فروش داده در نظر گرفته شود. و ممکن است برعکس باشد!
با این حال، زمین بازی برای آژانسهایی که اطلاعات جمعآوریشده از مشتریان را دریافت میکنند و مدلهایی را برای اهداف برنامهریزی و خرید ایجاد میکنند، نامشخص است. بازیگران صنعت فناوری تبلیغات این سوال را مطرح میکنند که آیا مدلسازی داده و استخراج بخشهای هدف معادل ارزش افزوده است یا صرفاً تجزیه و تحلیل دادهها. همچنین این سوال وجود دارد که آیا اطلاعات ارسال شده در طول زنجیره تامین برنامهای، فروش تحت CCPA را تشکیل میدهد یا خیر. این فضا را تماشا کنید تا ببینید این مقررات در سال 2020 چگونه اجرا می شود.
سیبیش از حدمهندس بالا an خواربار الکترونیکی یک طوفان
صنعت خواربارفروشی الکترونیک در طول سالها توسط یک UX غیرممکن و با ارزش افزوده صفر خفه شده است – به این معنی که بازار یکی از معدود بخشهای تجارت الکترونیکی است که دسکتاپ هنوز در آن حاکم است. این می تواند با برنامه جدید خواربار فروشی فرانسوی تلفن همراه Jow تغییر کند.
این برنامه یک منوی شخصی ایجاد می کند، با در نظر گرفتن سلیقه، بودجه، لوازم آشپزخانه کاربران، چه بچه دارند یا نه، و در دسترس بودن مواد اولیه را در سوپرمارکت محلی بررسی می کند. سپس به طور خودکار سبد خرید آنها را با تمام مواد مورد نیاز برای تهیه غذا پر می کند. کاربران همچنین میتوانند با یک کلیک خرید کنند و برنامه با خدمات تحویل سوپرمارکت انتخابی یا خدمات وانت همگامسازی شود.
این برنامه بودجه قابل توجهی را از سوپرمارکتهای شریکی که میخواهند از این سرویس برای جذب مشتریان جوانتر و مبتنی بر موبایل استفاده کنند، جمعآوری کرده است. علاوه بر بهبود 50 برابری قیف خواربارفروشی الکترونیکی، UX یکپارچه است و به کاربران اجازه میدهد تا هنگام رفت و آمد به محل کار یا از محل کار، تنها در یک دقیقه خرید هفتگی کنند. اوه، و همچنین به شما کمک می کند تا مقادیر مناسبی را که برای جلوگیری از هدر رفتن و سبزتر شدن لازم است انتخاب کنید…
دفعه بعد در اینترنت می بینمت!
اعتبار: Nick Fewings@Unsplash