جان اسنو این نسخه از Catching Up را تایید می کند.
هوش مصنوعی امروزی
مردم اغلب به آینده (به ویژه داستان های علمی تخیلی) نگاه می کنند تا در مورد هوش مصنوعی صحبت کنند. اما این به معنای واقعی امروز چیست؟ اتوماسیون چه تاثیری بر دنیای کار در سال 2019 خواهد داشت؟ این مطالعه به بررسی دو مثال کاربردی می پردازد. در Agtech (کشاورزی متصل)، بهرهوری فوقالعاده که توسط دادههای بزرگ تامین میشود، با مشکل مواجه است. چالشهای لجستیکی مانند نیاز به حسگرهایی وجود دارد که نیاز به سرمایهگذاریهای کلان برای طراحی مجدد تأسیسات کشاورزی دارد – فراموش نکنیم که روستاها اغلب اتصال اینترنت ضعیفی دارند. کشاورزانی که در این مطالعه مصاحبه شدند، از زمانی که مجبور بودند در دفاتر خود به جای مزارع خود صرف کنند، انتقاد کردند. تفسیر داده ها نیز یک مشکل است. ابزارهایی که قرار است در زمان صرفه جویی کنند، بدیهی است که یادگیری و درک زمانی که واقعاً مورد استفاده قرار می گیرند، زمان می برند (نرم افزار تعبیه شده در تراکتورهای John Deere اغلب استفاده نمی شود). بنابراین، تکنولوژی سریعتر از توسعه حرفه حرکت می کند. در بخش خردهفروشی، اتوماسیون صندوقهای نقدی نحوه سازماندهی کار را تغییر میدهد. در مورد مزایا، نظرات کارکنان و مدیران متفاوت است (عدم ثبات شغلی در مقابل سودآوری). در واقعیت، صندوقهای نقدی خودکار به زمان و تلاش قابل توجهی (نظارت، کمک در محل) از کارکنان واقعی نیاز دارد که به نوبه خود به موفقیت اتوماسیون امروزی کمک میکند. تصور کنید کسی در دسترس نبود که قفل گاوصندوق را باز کند. هوش مصنوعی امروزی با دنیای واقعی روبرو می شود.
صدا را دنبال کنید
چالش های صوتی برای بازاریابی دیجیتال (و تجزیه و تحلیل ردیابی) چیست؟ مشاور نیکلاس هینترنس به تغییرات ناشی از ورود دستیارهای صوتی در اکوسیستم دیجیتال نگاه می کند و تغییرات بزرگی را در آینده پیش بینی می کند. نحوه تعامل شما با صدای خود (در مقایسه با صفحه نمایش) به خودی خود یک تغییر رفتار عمیق است. جستجوی صوتی تنها می تواند یک پاسخ ممکن را ارائه دهد. بنابراین، صفحات نتیجه را به همراه دسترسی به وب سایت برندها و تولیدکنندگان محتوا از بین می برد. این پویایی جدید به طور بالقوه مدل های تبلیغاتی را متحول می کند و استراتژی ها را برای جذب و حفظ کاربران در یک وب سایت پیچیده می کند. برندها به طور طبیعی نیاز به تطبیق دارند، درست همانطور که بی بی سی به طور هوشمندانه خدمات خود را (طراحی و محتوا) با شیوه های صوتی تطبیق می دهد. از نظر تجزیه و تحلیل، چالش ادغام این منبع جدید داده های صوتی در حوزه فعلی تجزیه و تحلیل است. برای انجام این کار، انجام ردیابی سفارشی مهم است. در حالی که تولید کنندگان بزرگ معیارهای مختلفی را ارائه می دهند، اما اغلب گسترده و محدود هستند. راهحل ایدهآل کار با یک ارائهدهنده تجزیه و تحلیل است که امکان سفارشیسازی نشانهگذاری به اندازه کافی انعطافپذیر را فراهم میکند.
سخنرانی های طولانی
#cicero (لینک فرانسوی اینجا) بستری برای تحلیل زبان سخنرانی های سیاسی است. هدف این است که تصویر واضح تری از انبوه اطلاعات گزارش شده توسط رسانه ها به مردم ارائه دهیم و درک کنند که مقامات منتخب ما در مورد مسائل کلیدی در کجا ایستاده اند. کاربر می تواند با وارد کردن کلمه کلیدی (محیط زیست، مالیات و …) به اظهارات نامزدها (فیلم، رادیو، فرمت های شبکه های اجتماعی) دسترسی داشته باشد و موقعیت آنها را با هم مقایسه کند. از آنجایی که بسیاری از سخنرانی های سیاسی قادر به پرداختن عمیق به موضوعات اساسی نیستند، مهم است که بتوان به موضوعات خاص به تفصیل پرداخت. این مفهوم متا گفتمان (پیوند در زبان فرانسوی) نامیده می شود و فقط برای شناسایی مشکلات استفاده می شود. این پروژه توسط IDHN (مؤسسه علوم انسانی دیجیتال) آغاز شد و هدف آن ارائه صدای سیاسی عینی تر برای کاهش عدم اعتماد به سیاستمداران و بازگرداندن مردم به پای صندوق های رای است.
استاندارد ویدئو
4 نهاد اندازهگیری رسانه (Médiamétrie، Barc، Numeris و Video Research) گرد هم آمدهاند تا اتحاد بینالمللی GAMMA را تشکیل دهند، ابتکاری برای استاندارد کردن اندازهگیری مخاطب ویدیو در سراسر جهان. هدف توسعه استانداردها و فرآیندهای مشترک برای یکسان سازی تمام اندازه گیری های مخاطبان ویدیو است. در فرانسه، اندازهگیری مخاطب ویدیویی رایانه شخصی مرجع فعلی مبتنی بر روش نمونهگیری ترکیبی (16000 نفر) است که با دادههای معتبر سایتگرا (ACPM) تکمیل شده است. بنابراین انتظار داریم در ماه های آینده شاهد تحولات متعددی باشیم. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر ابزار تجزیه و تحلیل وب خوب می تواند معیارهای رفتاری و KPI دقیقی را برای مصرف ویدیو (زمان پخش، زمان بافر، پخش کامل، پخش افست و غیره) با مزیت بزرگ قرار دادن این تجزیه و تحلیل با عملکرد کل دستگاه دیجیتال شما
ویروسی بودن
این تجسم های تعاملی نشان می دهد که چگونه ایده ها، اطلاعات یا حتی ویروس ها در وب پخش می شوند. پارامترهایی مانند میزان انتقال یا میزان ایمنی را تنظیم کنید و بر گسترش عفونت (یا شایعات) نظارت کنید.
دفعه بعد در اینترنت می بینمت!
اعتبارات:
meltingasphalt.com