5 روش برای استفاده از تجزیه و تحلیل دیجیتال در بخش بیمه


برآورده کردن انتظارات مشتری اولین نیروی مخرب در صنعت بیمه امروزی است. در عصری که انتخاب های فراوانی در بازار وجود دارد و همچنین تغییرات دائمی و نیاز به فوریت وجود دارد، کسب و کارها برای بقا و پیشرفت باید از محصولات و خدمات اصلی خود فراتر بروند.

با کار با راه‌حل‌هایی که مسیری یکپارچه برای تحول دیجیتال در سراسر سازمان خود ارائه می‌دهند، بیمه‌گران می‌توانند از پلتفرم‌های مبتنی بر حریم خصوصی مصرف‌کننده‌محور برای ارائه سیاست‌های سفارشی و گزینه‌های پیشرفته‌تر به مشتریان استفاده کنند.

شرکت‌های بیمه اثبات‌شده آینده آن‌هایی هستند که می‌توانند به طور موثر فرآیندهای درخواست/ادعای خود را ساده‌سازی کنند – مشتریان خود را به طور کامل با پیشنهادهای ارزش‌افزا و همچنین مطابقت با GDPR درگیر کنند.

در اینجا 5 روش وجود دارد که می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل دیجیتال مشتری محور، خصوصی بر اساس طراحی، امتیاز را برای مشتریان خود بالا ببرید و تحول دیجیتال خود را پیش ببرید:

1. درک کاملی از سفر مشتری خود ایجاد کنید

با تاکید روزافزون بر ایجاد یک تجربه دیجیتالی، پیگیری تمام تعاملات مصرف کننده با برند بیمه شما ضروری است.

AT Internet به شما امکان تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ را می دهد و به شما درک عمیق تری از رفتار کاربر می دهد. در حالی که تقسیم بندی دقیق کاربر ما به شما امکان می دهد سفرهای پیچیده غیرخطی کاربر را برای ایجاد نمایه کاملی از مخاطبان خود تجزیه کنید.

با غنی‌سازی خودکار داده‌های ما، می‌توانید کیفیت داده‌های جمع‌آوری‌شده را بهینه کنید و به شما امکان می‌دهد زمان هوشمندی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

اس تصویر کامل، شما قادر خواهید بود نقاط تماس مناسب را شناسایی کنید تا فعالیت بازاریابی خود را با مخاطبان خود هماهنگ کنید و بازگشت سرمایه خود را بهینه کنید. همچنین بینشی نسبت به سطوح جدیدی از فعالیت های دیجیتالی به دست خواهید آورد تا تیم های خود را قادر به غلبه بر موانع مشتری برای تغییر کنند.

2. مشتریان را بر اساس نیازهای دقیق آنها درگیر کنید

رویکرد سنتی برای فروش محصولات محافظ راه دایناسورها را رفته است. امروزه بیمه‌گران باید سازمان‌ها و قابلیت‌هایی را حول خواسته‌های مشتریان بسازند – آنها را با پیشنهاداتی که از طریق محصولات جدید بسیار توسعه‌یافته/نوآورانه و ارائه‌های بسیار مبتنی بر خدمات به ارزش افزوده می‌افزاید، درگیر کنند.

داده‌های دقیق و نمونه‌برداری نشده اینترنت AT به شما امکان می‌دهد بینش مخاطبان را در همه سطوح بررسی کنید. با استفاده از قابلیت‌های تقسیم‌بندی مخاطبان، تیم‌های محصول می‌توانند درک کاملی از انتظارات مشتری به دست آورند – به آنها اجازه می‌دهد توسعه محصول را بر اساس رفتار کاربر برای بخش‌های هدف اولویت‌بندی و اصلاح کنند. این به نوبه خود از یک استراتژی پشتیبانی می کند که باعث افزایش تعامل در همه جمعیت ها می شود.

3. تسریع تحول دیجیتال از طریق قابلیت های فناوری جدید

یک صنعت که به سرعت در حال تغییر است، نیازمند این است که بیمه‌گران امروزی انعطاف‌پذیری بی‌سابقه‌ای از خود نشان دهند. بازیگران موفق کسانی خواهند بود که می توانند قابلیت های جدیدی را پیرامون راه حل های فناوری در دفاتر جلویی، میانی و پشتی توسعه دهند – با استفاده از پلتفرم های مشتری محور که سیاست های مشتری پیشرفته و شخصی سازی شده تری را ارائه می دهند.

با سرمایه‌گذاری در پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های مبتنی بر ابر AT Internet و بهره‌گیری از طیف گسترده شرکای فناوری پیشرفته ما، می‌توانید رویکرد اکوسیستمی را در پیش بگیرید که به شما امکان می‌دهد از یک موقعیت قدیمی به یک معماری باز انعطاف‌پذیر حرکت کنید.

بر اساس این رویکرد کل نگر، می توانید از مسیری هموار برای تحول دیجیتال در سازمان خود اطمینان حاصل کنید – استفاده از تجزیه و تحلیل دیجیتال پیشرفته را برای ایجاد مدل های بیمه ای مقیاس پذیر، با کاربری آسان، انعطاف پذیر و مشتری محور افزایش دهید.

4. داده های خود را کاملاً دموکراتیک کنید و خطر را کاهش دهید

برای رقابت در شرایط اقتصادی به سرعت در حال تغییر امروز، بسیار مهم است که داده‌های دقیق و دقیق در زمان واقعی تحویل داده شود و به همه تصمیم‌گیرندگان کلیدی و تیم‌های گسترده‌تر به اشتراک گذاشته شود.

AT Internet یک تصویر تجزیه و تحلیل دیجیتال کامل، دقیق و دیجیتالی ارائه می دهد که به کارشناسان داده و کاربران کلیدی کسب و کار امکان می دهد به طور یکپارچه به بینش ها در سراسر شرکت، در زمینه و به سرعت دسترسی داشته باشند و به اشتراک بگذارند. این به نوبه خود با اتخاذ تصمیمات آگاهانه، متحد کردن بخش ها و شکستن سیلوهای داده منجر به بهره وری بالاتر و رشد کسب و کار می شود.

از با کاهش ریسک تصمیم‌گیری با داده‌های دقیق و کامل، AT Internet می‌تواند با نشان دادن بینش در مورد شاخص‌های رفتار مخاطبان کلیدی و ارائه اطلاعات عملی از کسب‌وکار شما حمایت کند – که شما را قادر می‌سازد تصمیمات درست را در زمان مناسب بگیرید.

5. همه پایه های خود را برای انطباق با مقررات پوشش دهید

چالش اصلی رشد در بخش بیمه در سال‌های اخیر، نیاز به رفع موانع قانونی/قانونی بوده است. با تغییرات مداوم و قابل توجه نظارتی، بیمه‌گران در دستیابی به انطباق با قوانین جدید حفظ حریم خصوصی داده‌ها با موانعی روبرو هستند.

در یک فضای اقتصادی در حال تغییر، AT Internet می‌داند که انطباق با مقررات همچنان یک تمایز کلیدی است.

رویکرد تجزیه و تحلیل یک به یک ما مطابق با GDPR از تصمیم گیری با داده های دقیق و بدون نمونه پشتیبانی می کند. ما می‌توانیم با نشان دادن بینش نسبت به معیارهای کلیدی رفتار مخاطبان و ارائه بینش‌های عملی، از کسب‌وکار شما برای کاهش ریسک حمایت کنیم. با اولویت دادن به یکپارچگی و حریم خصوصی داده ها، ما به شما این امکان را می دهیم که تغییرات تحول آفرین خود را مقیاس بندی کنید و در جریان انطباق با قوانین در حال تحول باشید.

انعطاف‌پذیری کسب‌وکار را ایجاد کنید و زمان خود را برای دیجیتالی‌سازی واقعی تسریع کنید – با تصویری کامل از فعالیت دیجیتالی برای کشف هوش تجاری حیاتی برای ایجاد رشد سازمانی پایدار.

کراوات برای A نسخه ی نمایشی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید