ویژگی های جدید در Xerocon Nashville اعلام شده است


راه اندازی یک کسب و کار کوچک در ایالات متحده یا کانادا با چالش های منحصر به فردی همراه است. به همین دلیل است که Xero تلاش خود را در ایجاد قابلیت های محصول ما برای نیازهای منحصر به فرد این منطقه مضاعف کرده است.

امروز، روی صحنه در Xerocon Nashville، بسیار هیجان‌زده بودم که بتوانم تعداد زیادی از پیشرفت‌های Xero را برای آسان‌تر کردن کارها برای مشاغل کوچک و مشاوران آن‌ها فاش کنم. این پیشرفت‌ها از حسابداری ساده‌تر پشتیبانی می‌کند و به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد در زمان صرفه‌جویی کنند و کنترل بیشتری بر جریان نقدی خود داشته باشند. در اینجا نگاهی به آنچه ما اعلام کردیم است.

راه حل حسابداری ما بهتر شده است

ما با دقت به بازخورد شما گوش داده ایم و منابع قابل توجهی را برای تطبیق نرم افزار خود و بهبود زمینه هایی که کسب و کارهای کوچک، حسابداران و حسابداران بیشتر استفاده می کنند، اختصاص داده ایم. ما بر این باوریم که با اولویت‌بندی موارد مهم، می‌توانیم بیشترین تأثیر را بر تجربه کاربر بگذاریم و آنها را در کلاس بهترین کنیم. من برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت خود هیجان زده هستم. در اینجا برخی از پیشرفت‌های کلیدی وجود دارد که بر اساس آنچه به ما گفته‌اید برای شما مهم است انجام داده‌ایم:

  • تجربه بهبود یافته با کانال های بانکی [US & CA]: شما از ما خواسته اید که کیفیت کانال های بانکی را ارتقا دهیم، بنابراین ما در این زمینه سرمایه گذاری زیادی کرده ایم. در طول 18 ماه گذشته، ما کانال‌های بانکی مستقیم خود را از 20 به بیش از 700 بانک در ایالات متحده و کانادا افزایش داده‌ایم و به راحتی می‌توان داده‌های شما را به Xero منتقل کرد. اما ما به همین جا بسنده نمی کنیم. در طول سال آینده، ما قصد داریم صدها فید زنده دیگر را اضافه کنیم. ما توانسته‌ایم به سرعت شبکه خود را با کمک پلتفرم‌های جمع‌آوری بزرگ مانند Flinks و Yodlee گسترش دهیم، که به طور فزاینده‌ای قادر به ارائه ارتباطات مستقیم بانکی در مقیاس هستند.
  • واردات PDF [US & CA]: ما عملکرد واردات صورت‌حساب PDF را توسعه داده‌ایم تا راه‌های بیشتری برای دریافت داده‌های صورت‌حساب بانکی به Xero از محبوب‌ترین بانک‌های مشتریانمان در ایالات متحده و کانادا ارائه دهیم. به سادگی صورتحساب های بانکی PDF خود را مستقیماً در Xero آپلود کنید. سپس Xero داده های بانکی را از PDF تنها در 35 ثانیه به طور متوسط ​​استخراج می کند، آماده برای بررسی و داده ها را قبل از وارد کردن.
  • [Coming soon] تسویه بانک برای یک دوره [US & CA]: من به ویژه از دیدن این عرضه در چند ماه آینده هیجان زده هستم زیرا می دانیم که این چیزی است که حسابداران و حسابداران می خواهند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با تطبیق تراکنش‌های کدگذاری‌شده با دوره صورت‌حساب بانکی خود، یک دوره را در Xero ببندید. شما می توانید یک دوره زمانی و یک موجودی ابتدایی و پایانی را از صورت حساب بانکی خود مشخص کنید. این به شما کمک می‌کند تا به سرعت اختلافات بین صورت‌حساب‌های بانکی و سوابق Xero را شناسایی و برطرف کنید، اطمینان حاصل می‌کند که داده‌های مالی شما همیشه دقیق و به‌روز هستند و می‌توانید در گزارش‌هایی که برای مشتریان خود ایجاد می‌کنید، احساس اطمینان بیشتری کنید.
  • [Coming soon] بهبود نظارت بر کانال های بانکی [US & CA]: در حالی که نمی‌توانیم تعداد دفعات آفلاین شدن یک بانک را کنترل کنیم، شما به ما گفته‌اید که می‌خواهید بدانید چه زمانی یک فید در اسرع وقت قطع می‌شود. طی چند ماه آینده، نظارت بر سلامت کانال‌های بانکی در Xero را برای شما آسان‌تر می‌کنیم. شما از هرگونه وقفه در حین راه اندازی خوراک بانک مطلع خواهید شد و می توانید با کلیک یک دکمه مشکلات مربوط به خوراک بانک را مستقیماً به ما گزارش دهید.
  • [Coming soon] نمودارهای محلی محلی [US]: Xero به زودی نمودارهای حساب‌های متناسب با انواع خاص کسب‌وکار ایالات متحده (مانند C-Corp، S-Corp و LLC) را مستقیماً به کاربران جدید ارائه می‌کند، همراه با گزارش تراز آزمایشی بهبودیافته که به کاربران اجازه می‌دهد محدوده‌های تاریخ سفارشی را تنظیم کنند. نیازهای منحصر به فرد بازار ایالات متحده

این به روز رسانی ها تازه شروع هستند. ما متعهد به بهبود مستمر Xero هستیم تا آن را به بهترین راه حل حسابداری برای مشاغل در آمریکای شمالی تبدیل کنیم.

سریعتر پرداخت کنید و جریان نقدی را بهبود بخشید

از آنجایی که جریان نقدی برای شما و مشتریانتان حرف اول را می زند، ما نیز روی دریافت پول و پرداخت سرمایه گذاری می کنیم.

  • از راه های بیشتری پول دریافت کنید [US & CA]: Xero با مشارکت Stripe، کسب‌وکارهای کوچک را تجهیز می‌کند تا گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیری را به مشتریان خود ارائه دهند، از جمله انتقال مستقیم بانکی (فقط ایالات متحده) و خرید اکنون، گزینه‌های بعدی پرداخت، علاوه بر کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی و کیف پول دیجیتال.
  • [Coming soon] برای پرداخت ضربه بزنید [US]: در اوایل سال آینده، با مشارکت Stripe، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند فاکتور ایجاد کنند و پرداخت را در محل با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود بپذیرند – مناسب برای مشاغل در حال حرکت.
  • [Coming soon] صورتحساب پیامکی [US initially/ Rolling out to further regions post-launch]: کسب‌وکارهای کوچک که در اواخر سال جاری به صورت بتا در دسترس خواهند بود، می‌توانند صورت‌حساب‌ها را مستقیماً به تلفن‌های مشتریان خود ارسال کنند و پرداخت آنی از طریق Apple Pay یا GooglePay را برای آنها آسان‌تر می‌کند.
  • [Coming soon] BILL بتا [US]: ویژگی پرداخت داخلی داخلی Xero که توسط BILL ارائه می‌شود، به مشتریان شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از انتقال ACH، کارت‌های اعتباری/دبیت یا چک، مستقیماً در Xero به فروشندگان پرداخت کنند. این امر باعث صرفه جویی در وقت ارزشمند در کارهای اداری می شود و به کسب و کارهای کوچک دید و کنترل بیشتری بر جریان نقدی می دهد. ویدیوی دمو زیر را ببینید:

توانایی انجام و جمع‌آوری پرداخت‌ها بدون خروج از Xero یک ابزار قدرتمند برای مشتریان شما است. این به آنها تصویر کاملی از جریان نقدی خود می دهد تا بتوانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد تجارت خود بگیرند.

بهبود مالیات بر فروش و ویژگی‌های انطباق و بینش قدرتمند مشتری

ما همچنان به سرمایه گذاری در آزاد کردن حسابداران و حسابداران برای تمرکز بر مشاوره با راه اندازی طیف وسیعی از ویژگی های جدید از جمله:

  • مجموعه Easy W-9 [US]: حسابداران و حسابداران اکنون می توانند اطلاعات W9 را مستقیماً از صفحه تماس درخواست کنند، و همچنین به صورت دستی W9s را به عنوان دریافت شده، یک به یک یا به صورت عمده علامت گذاری کنند. ما همچنین گردش کار را برای تکمیل W9s طراحی مجدد کرده‌ایم، که تکمیل و بازگرداندن سریع‌تر آن‌ها را برای فروشندگان آسان‌تر می‌کند و آماده‌سازی 1099 را یکپارچه‌تر می‌کند.
  • گزارش پیشرفته مالیات بر فروش دولتی [US]: اکنون می توانید به طور خودکار گزارش مالیات بر فروش را برای هر ایالت و دوره تشکیل پرونده ایجاد کنید. این گزارش‌ها با داده‌های مشتریان شما برای هر ایالت و دوره بایگانی ایجاد شده و پر می‌شوند، داده‌هایی را که برای ثبت مالیات بر فروش مشتریانتان نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهند، در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند و استرس را کاهش می‌دهند.
  • [Coming soon] داشبورد جدید اطلاعات مشتری [US & CA] : داشبورد Customer Insights که به زودی در Xero Practice Manager و Xero HQ در دسترس است، تصویری فوری از معیارها و روندهای سلامت مالی برای همه مشتریان Business Edition شما ارائه می‌کند.

همکاری جدید با پلتفرم حسابرسی و حسابداری، Caseware [CA]

ما یک همکاری جدید و هیجان انگیز را با Caseware اعلام کرده ایم، ارائه دهنده جهانی راه حل های حسابرسی، گزارش مالی و تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر ابر. این به مشتریان عمومی ما در کانادا اجازه می‌دهد تا موجودی‌های آزمایشی و داده‌های دفتر کل را از Xero به Caseware Working Papers وارد کنند.

این ادغام، که قرار است در اواخر امسال راه اندازی شود، باعث صرفه جویی در وقت با ارزش مشتریان و ساده سازی گردش کار پایان سال می شود. این به معنای ورود داده های دستی کمتر و زمان بیشتری برای تمرکز بر روی کاری است که بهترین کار را انجام می دهید: حمایت از مشتریان خود و رشد عملکرد خود.

حسابداری در حال حرکت با هوش مصنوعی و موبایل

چشم انداز ما تعریف مجدد حسابداری با استفاده از هوش مصنوعی مولد و فناوری تلفن همراه است. ما طیف وسیعی از به‌روزرسانی‌های جدید را در برنامه تلفن همراه حسابداری Xero به اشتراک گذاشته‌ایم و از همراه هوشمند تجاری GenAI خود Just Ask Xero (JAX) رونمایی کرده‌ایم که به کسب‌وکارهای کوچک و مشاوران آنها امکان می‌دهد وظایف تجاری را در حال حرکت انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، پست وبلاگ را در مورد چگونگی تعریف مجدد حسابداری توسط هوش مصنوعی و فناوری تلفن همراه بخوانید.

معرفی ادغام جدید آمازون و نسخه کامل Xero Inventory Plus [US]

روز پنجشنبه، ما هیجان زده بودیم که یک آمازون جدید را به زودی برای راه حل جدید مدیریت موجودی خود، Xero Inventory Plus راه اندازی کنیم. این ادغام زمانی انجام می شود که ما از محصول اولیه اولیه به در دسترس بودن عمومی انتقال پیدا کردیم. ابزار جدید به مشاغل کوچک مبتنی بر کالا در ایالات متحده کمک می کند تا به راحتی موجودی خود را در مکان ها و کانال های فروش متعدد ردیابی و مدیریت کنند و تصویر واضحی از عملکرد کسب و کار ارائه دهند.

Inventory Plus به کاربران این امکان را می دهد تا کارهای وقت گیر را خودکار کنند، کل فرآیند انجام را مدیریت کنند و بدون زحمت به کانال های فروش جدید مانند آمازون و ادغام Shopify موجود متصل شوند. این محصول یکی از اجزای کلیدی توسعه محصول Xero در ایالات متحده است و یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل کوچک خواهد بود که به دنبال رشد و شکوفایی هستند.

این اعلامیه ها تعهد Xero را برای برآوردن نیازهای خاص مشتریان خود در ایالات متحده و کانادا برجسته می کند. ما متعهد به ارائه راه‌حل‌هایی هستیم که حسابداری را ساده می‌کند، انطباق را ساده می‌کند و کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا پیشرفت کنند. ما در مورد آینده در ایالات متحده و کانادا هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر ادامه حمایت از موفقیت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید