بازتاب هایی از Xerocon Nashville | وبلاگ زیرو


اولین چیزی که مردم بعد از شرکت در یک رویداد زیراکن می پرسند این است که “خب، چطور بود؟”

چگونه می توانم هیجان پیرامون آخرین نوآوری های Xero را توصیف کنم؟ بحث های عمیق در مورد روند صنعت؟ اتصالات ایجاد شده در حین سرگردانی در طبقه نمایش؟ ایده های جدیدی که هنگام چت با شرکای برنامه به وجود آمد؟ دوستی های ایجاد شده در مهمانی؟

من معمولاً می‌گویم: «شگفت‌انگیز بود، آن را دوست داشتم»، چون می‌دانم که ارزش واقعی را توضیح نمی‌دهد که معتقدم این نوع رویداد برای صنعت ما به ارمغان می‌آورد.

بنابراین، همانطور که Xerocon Nashville را جمع می کنیم، کلاه های گاوچران خود را جمع می کنیم، با دوستان جدید خداحافظی می کنیم، و به تمام نقاط جهان به خانه پرواز می کنیم، فکر کردم درباره چیزهایی که از این رویداد یاد گرفتم و خواهم گرفت، نظرات خود را به اشتراک بگذارم. با من در حالی که به زندگی روزمره باز می گردم.

همه ما اینجا هستیم تا تاثیر بگذاریم

Sukhinder Singh Cassidy، مدیر عامل ما، Xerocon را با یادآوری قدرتمندی افتتاح کرد که زیرا Xero در قلب خود یک شرکت هدفمند است. او به استراتژی Xero، “برنده شدن با یک هدف” اشاره کرد و اینکه چگونه ما معتقدیم فرصتی بزرگ برای کمک به رشد کسب و کارهای کوچک با مشارکت حسابداران و حسابداران وجود دارد.

این باعث شد به این فکر کنم که چرا در وهله اول حسابدار شدم – برای کمک به کسب و کار کوچکی که خانواده ام دارند و کارآفرینان دیگری مانند آنها. و همانطور که به اطراف اتاق نگاه کردم، می‌توانستم ببینم که برای همه ما، کاری که انجام می‌دهیم فقط یک انتخاب شغلی نیست، بلکه شخصی است.

در سخنرانی اصلی خودم، همه را به چالش کشیدم تا واقعاً در مورد هدفشان فکر کنند و چه چیزی آنها را خوشحال می کند، زیرا معتقدم فرصت های زیادی در این صنعت برای تأثیرگذاری واقعی وجود دارد و راه های بسیاری برای استفاده از مهارت های استثنایی که توسعه داده اید وجود دارد. .

با بازگشت به روزمرگی، زمان بیشتری را صرف فکر کردن به جنبه‌هایی از نقش خودم می‌کنم که برایم شادی می‌آورد (ارتباط با مشتریان و گوش دادن به نیازهای آنها، سپس بازگرداندن آن به کسب‌وکار) و اینکه وظایفی که شاید بتوانم آنها را خودکار کنم یا به آنها محول کنم. من شما را تشویق می کنم که همین کار را انجام دهید.

شما در خط مقدم این صنعت هستید

در زیراکن، من از اینکه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک در آمریکای شمالی توسط حسابداران، حسابداران و شرکای برنامه‌ای که در Xerocon شرکت کرده‌اند، خدمات داده شده‌اند، شگفت‌زده شدم. خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که این همه رهبر حسابداری ابری در یک اتاق داشته باشید.

و این شرکا به وضعیت موجود پایبند نیستند – آنها هر روز آنجا هستند و به کسب و کارهای کوچک برای برداشتن گام بعدی نوآوری و قدرت می بخشند. یک قدم جلوتر ماندن یک موضوع رایج در جلسات ما نیز بود. جردن ووس، کارشناس تغییر خبره در تیم کانادایی ما، راه‌هایی را به اشتراک گذاشت که می‌توان مشتریان را در سراسر خط در هنگام استفاده از ابزارهای دیجیتال به کار برد.

تنها عبارتی که به ذهنم رسید این بود که گفت «تغییر یک تصمیم شخصی است». بدون یک «چرا» قوی (و شخصی)، آنگاه بعید است که مشتری ارزش بلندمدت تغییر را ببیند. این بینش عالی است و من آن را در نظر خواهم داشت زیرا به مشتریان Xero کمک می کنیم تا تغییرات را دنبال کنند.

وقتی صحبت از نوآوری به میان می آید، تحقیقات و حمایت فناوری EGM ما، جیمز برگین، به ما یادآوری کرد که در پایان روز، فناوری فقط یک ابزار است. ارزش واقعی آن در گسترش کاری است که انجام می دهیم و سرعت بخشیدن به نوآوری هایی که ایجاد می کنیم. بنابراین وقتی به این فکر می‌کردیم که چگونه نوآور بمانیم، او همه ما را به چالش کشید تا روی خود فناوری تمرکز نکنیم، بلکه روی مشکلاتی که می‌تواند به ما در حل آن کمک کند تمرکز کنیم.

درک نه تنها آنچه باعث نوآوری واقعی می شود، بلکه نحوه راهنمایی مشتریان (و تیم شما) در آن سفر یک مهارت ارزشمند در هر عمل مدرن است. در هر دو جلسه، بسیاری از مخاطبان با دیوانه‌واری یادداشت‌برداری می‌کردند، زیرا بینش‌ها هم ساده و هم عمیق بود.

همه چیز در مورد ارتباط انسانی است

ارتباط با شرکای حسابداری، حسابداری و برنامه های کاربردی ما چیزی است که برای من در Xerocon مهم است و معتقدم آن را بسیار خاص می کند. من فقط از گوش دادن چیزهای زیادی یاد گرفتم – آنچه شما در محصول ما به دنبال آن هستید، چالش هایی که با آن روبرو هستید، چگونه می توانیم از شما حمایت کنیم، و در مورد چه چیزهایی در آینده هیجان زده هستید.

آسیب پذیری که بسیاری از شما در گفتگوهای خود با من نشان دادید الهام بخش بود. اما سخنرانان ما روی صحنه نیز آن را پذیرفتند. لیز میسون، یکی از سفیران ملی ما، سخنرانی قدرتمندی در مورد دگرگونی (و تغییر مجدد) فعالیت خود در CAS ارائه کرد.

وقتی صحبت از CAS می شود، لیز از بازی جلوتر است. او بیش از 10 سال است که این کار را انجام می دهد و همیشه مشاوران را تشویق کرده است که آن را در مقیاس بزرگ بپذیرند.

اما وقتی نوبت به اشتراک گذاری آن سفر می رسد، دوست دارم که او نه تنها موفقیت ها را برجسته کرد، بلکه شکست ها را تصدیق کرد – چیزهایی که خوب پیش نرفتند، درس هایی که آموخت. در مجموع، این یک داستان موفقیت شگفت‌انگیز بود، اما یادآوری ارزشمندی بود که برای حمایت از یکدیگر – و کسب‌وکارهای کوچکی که همگی به آنها خدمت می‌کنیم – باید از یکدیگر بیاموزیم.

به همین دلیل است که من بسیار هیجان زده بودم که اعلام کنم به زودی یک برنامه راهنمایی برای شرکای Xero در ایالات متحده و کانادا راه اندازی خواهیم کرد، جایی که می توانید نقاط قوت خود را به اشتراک بگذارید و از دیگران در زمینه هایی که می خواهید رشد کنید بیاموزید. ما واقعاً مفتخریم که در ادامه این گفتگوهای مهم نقش ایفا می کنیم، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

از اینکه بخشی از جامعه ما هستید متشکرم

هنگامی که اشلی هانسن گرچ، مدیر ارشد درآمد ما، امروز در حال ارائه جوایز Xero با من بود، خاطرنشان کرد که معمولاً حسابداران و حسابداران موفقیت خود را جشن می گیرند. اغلب آنها آنقدر سرگرم جشن گرفتن موفقیت مشتریان خود هستند که سختی کار آنها در پشت صحنه مورد توجه قرار نمی گیرد.

من مفتخرم که Xero متعهد به حمایت از شما – شرکای حسابداری، حسابداری و برنامه ما – و کارهای فوق العاده ارزشمندی است که هر روز برای مشاغل کوچک انجام می دهید. و من امیدوارم که Xerocon Nashville این فرصت را به شما داده باشد تا موفقیت خود و همکاران خود را در این صنعت جشن بگیرید، زیرا همچنان به رهبری این صنعت در آینده ادامه می دهید.

به طور کلی، بزرگترین نکته من از Xerocon Nashville قدردانی است. از اینکه برای کار و خانواده خود وقت گذاشتید و با ما صرف کردید متشکریم. از شما متشکرم که Xero را بیش از مکانی برای کار ساختید، اما جایی که می توانم احساس کنم در میان دوستانم هستم. و اگر نتوانستید به ما بپیوندید، امیدوارم دفعه بعد بیایید و بخشی از جادو باشید.

دیدگاهتان را بنویسید